Går i for små sko og spiser sure sukkermadder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Sille10

Jeg vil gerne brokke mig over min lorte graviditet (glæder mig til prinsessen ser dagens lys!). Jeg er pisse træt af at have konstant ondt, og ikke kunne lave en skid. Jeg røvkeder mig - og er tæt på en depression.

Godt det snart er overstået igen, så jeg kan blive mig selv igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Isabella_mor

jeg syntes bare det er trælst at villads har ondt i maven...  

for han kan slet ikke finde hvile i mere end 5 minutter af gangen..  

Anmeld

20. februar 2011

twinny

jeg vil gerne brokke mig over....

Jeg sover a h***** til om natten...

graviditetskvalme....

Min svigermor er en k******

de ska lige have en

Anmeld

20. februar 2011

mika.F

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Sikke mange diagnoser du har på papir  og hvis de så holder stik, nu spørger jeg af ren nysgerrighed fordi jeg tænker - Hold da op - og nu du venter et barn? Hvordan er din hverdag nu og hvordan tænker du den bliver når babyen kommer til verden? Får du medicin eller... er der ikke hold i dine diagnoser? Altså her tænker jeg at mange unge/børn får diagnoser som ADHD hvor det viser sig det slet ikke er en del af realiteten 

som min hverdag er nu, og har været de sidste par år, så frygter jeg ingenting med det her, overhoved..   jeg har aldrig følt mig så tryg som jeg gør nu, og det at jeg aldrig har fået medicin fordi at lægerne ikk har ment at det var nødvendigt men måske kunne være et godt hjælpe middel, det gør også at det ikke skræmmer mig lige så meget som måske ville måske nok ville med mange andre..  men selv synes jeg ikk diagnoserne kan passe helt...   for det første er det virkelig lang tid siden nogen af tingene for alvor har plaget mig.. og for det andet.. så tror jeg at der er blevet overdrevet en deeeel ting..   jeg kan bestemt godt nikke genkendene til et par kendetegn ved hver diagnose, men det tror jeg nu at de fleste kan hvis de lige sætter sig ned og læser lidt på det!  der bliver sgu delt rundhåndet ud af diagnoser! desværre..

Anmeld

20. februar 2011

mika.F

Dinna88 skriver:

Du er da vist ikke helt fair behandlet Jeg har ikke oplevet det på egen krop, men set det ved andre: de får bare stukket en bunke papirer i hånden og så vurderer de ud fra hvad der står der - intet med at vurdere personen ud fra sind, styrker og svagheder m.m. Det er ærgeligt.

jeg føler nu heller ikk at jeg rigtigt er blevet hørt til de _FÅ_ samtaler jeg har været til, jeg har bare følt mig som et andet nummer i rækken der bare skulle smides videre i systemet så de kunne få ælov til at holde betalt pause!

ja, det er riiiigtigt ærgeligt!

Anmeld

20. februar 2011

Dinna88

mika.F skriver:

jeg føler nu heller ikk at jeg rigtigt er blevet hørt til de _FÅ_ samtaler jeg har været til, jeg har bare følt mig som et andet nummer i rækken der bare skulle smides videre i systemet så de kunne få ælov til at holde betalt pause!

ja, det er riiiigtigt ærgeligt!

Sådan oplever nogle det jo desværre  Jeg håber det bliver lidt nemmere for dig.

Anmeld

20. februar 2011

qp

mika.F skriver:

som min hverdag er nu, og har været de sidste par år, så frygter jeg ingenting med det her, overhoved..   jeg har aldrig følt mig så tryg som jeg gør nu, og det at jeg aldrig har fået medicin fordi at lægerne ikk har ment at det var nødvendigt men måske kunne være et godt hjælpe middel, det gør også at det ikke skræmmer mig lige så meget som måske ville måske nok ville med mange andre..  men selv synes jeg ikk diagnoserne kan passe helt...   for det første er det virkelig lang tid siden nogen af tingene for alvor har plaget mig.. og for det andet.. så tror jeg at der er blevet overdrevet en deeeel ting..   jeg kan bestemt godt nikke genkendene til et par kendetegn ved hver diagnose, men det tror jeg nu at de fleste kan hvis de lige sætter sig ned og læser lidt på det!  der bliver sgu delt rundhåndet ud af diagnoser! desværre..

At lægerne ikke tager dine diagnoser alvorligt nok til, at medicinere dig - ja det synes jeg da lyder bekymrende?  Hvis det passer som du skriver der, ja så ville du jo selvfølgelig ikke selv mene du havde brug før medicin...

Anyway... tror du det er pga din graviditet, at du ikke får medicin lige nu eller?

Anmeld

20. februar 2011

Sof

Puha hvor kan jeg godt forstå dig, sender dig et stort kram, og så laver jeg min egen brokketråd, for den får jeg brug for lidt meninger på nemlig!

Men du skal da have krammet

Anmeld

20. februar 2011

mika.F

qp skriver:

At lægerne ikke tager dine diagnoser alvorligt nok til, at medicinere dig - ja det synes jeg da lyder bekymrende?  Hvis det passer som du skriver der, ja så ville du jo selvfølgelig ikke selv mene du havde brug før medicin...

Anyway... tror du det er pga din graviditet, at du ikke får medicin lige nu eller?

tvivler på det har noget med min graviditet da min første diagnose blev skrevet på for 11 år siden, og den sidste kom i maj sidste år.. jeg er kun i 14. uge..15. uge fra i morgen!

nu har jeg altid selv fået tingene til at hænge sammen, så at jeg skulle medicineres for at blive til en anden mig som jeg ikk kender, det har jeg ikke kunne se meningen med når jeg sådan set altid har haft det ganske udemærket og fået tingene til at hænge sammen.. på trods af angst anfald som jeg selv ved er fremprovokeret af tidligere hendelser og som ikk har plaget mig de sidste halvandet års tid, og det at jeg hørte stemmer fra jeg var 4 og indtil omkring 6 års alderen.. ellers er mit største problem nok at jeg har temperaments problemer hvis folk de blir for smarte i munden til mig...

Anmeld

20. februar 2011

mika.F

Dinna88 skriver:

Sådan oplever nogle det jo desværre  Jeg håber det bliver lidt nemmere for dig.

jaah, desværre..     jamen jo tak.. tror nu os på det blir bedre nu, brøndby komune har allerede overrasket positivt, lige udover hende den dumme dame, men hende skulle jeg heldigvis kun se den ene gang..   men ellers har de sgi meget mere styr på tingene end københavns kommune som jeg lige er flyttet fra...    har allerede fået tilbud og at have en person til at komme her hjem og hjælpe mig hvis der er noget jeg føler at jeg ikke selv kan forholde mig til fra nu af og til mit kommende barn er 5 år.. og så kan jeg få et nyt tilbud eller søge om at beholde den person hvis det er en jeg føler mig tryg hos!   så det er jo rigtigt lækkert... københavns kommune kunne lige så godt bare ha sagt rend os i r***n... så ja tak til brøndby kommune, nej tak til københavns kommune!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.