qp skriver:
At lægerne ikke tager dine diagnoser alvorligt nok til, at medicinere dig - ja det synes jeg da lyder bekymrende?
Hvis det passer som du skriver der, ja så ville du jo selvfølgelig ikke selv mene du havde brug før medicin...
Anyway... tror du det er pga din graviditet, at du ikke får medicin lige nu eller? 
tvivler på det har noget med min graviditet da min første diagnose blev skrevet på for 11 år siden, og den sidste kom i maj sidste år.. jeg er kun i 14. uge..15. uge fra i morgen! 
nu har jeg altid selv fået tingene til at hænge sammen, så at jeg skulle medicineres for at blive til en anden mig som jeg ikk kender, det har jeg ikke kunne se meningen med når jeg sådan set altid har haft det ganske udemærket og fået tingene til at hænge sammen.. på trods af angst anfald som jeg selv ved er fremprovokeret af tidligere hendelser og som ikk har plaget mig de sidste halvandet års tid, og det at jeg hørte stemmer fra jeg var 4 og indtil omkring 6 års alderen.. ellers er mit største problem nok at jeg har temperaments problemer hvis folk de blir for smarte i munden til mig... 
Anmeld