Nu har jeg ikke læst alle de andre svar, så med fare for at gentage...
Så ér graviditeter slet ikke så romantiske og lyserøde, som det lader til på film, og når man ser andre gå og strutte så smukt og overskuds-agtigt.
Man er bombet ind i helgoland af træthed, har kvalme, alle dufte hørmer og ens følelses-register er helt ude af kontrol. Snere er det tyngende, tung og i vejen at blive stor, og man føler sig slet ikke så SMUK, som man ville have forventet ....nærmere bare stor, tung og....kæmpe-stor, og træt!!
Åh jo, søde Mette. Det er den ÆGTE bagside af medaljen.
Gu' er det da fantastisk og vidunderligt og helt usamligneligt at være gravid. Det kan ikke måles med noget andet, og ER noget helt specielt. Men det ér vitterligt heller ikke bare skønt og dejligt, smukt og sjovt. Slet ikke!
Men pudsigt nok, selvom man sidder med den viden og erfaring BAGEFTER, så husker man det let, som en helt fantastisk tid, når man tænker tilbage......Bagefter! Hjernen er en mærkelig fætter, og hukommelsen vrænger helt automatisk tingene til noget helt fantastisk.
Da jeg fik presse-veer og 8 minutter senere havde Celina ude (AV FOR SATAN!!), der lovede jeg mig selv, at det vil jeg ALDRIG NOGENSINDE udsætte mig selv for igen - ever!!
Meeeeen, det løfte kan jeg nok ikke garantere 100% mere, at jeg kommer til at holde for altid

Tilbage til dig ....den der glukose-test :
Siden lægen ikke gav dig flere instrukser eller informationer, så er der nok ikke mere i dét, ihvertfald ikke lige for nu! Så ville h¤n have fortalt dig nærmere. Men øv at gå derfra med sådan en " øøøhh, jamen hva så?", uvished. Måske sker der ikke mere ved det. Måske ændrer det sig yderligere, og så skal der evt. gøres noget ved det. Men de sender sig ikke bare hjem, hvis det var noget alarmerende. Dét kan jeg ikke tro!
Håber dét der akupunktur har hjulpet?
Og jeg glæder mig vildt meget til at høre (måske se?) mere, når I har været afsted til scanning
...Åååhh, sådan noget er ALTID spændende. Så fantastisk en oplevelse.
KNUS TIL DIG.
Og op med modet, søjde vense