bondepigen skriver:
Jeg synes bare, at mange gravide har fortalt mig hvor rosenrødt og fantastisk det er at være gravid. Det er slet ikke det indtryk jeg har, synes nærmere det er meget opreklameret.
Tror der er en del der glemmer, hvor hårdt det var, når de først HAR født.. og så skal det LYDE så godt, ellers er man jo nærmest et utaknemmeligt skarn.. Og så findes der selvfølgelig nogen som ikke ville bemærke de var gravide uden de to streger på testen...
Men tror måske at det bliver lidt mere virkeligt og sjovere, når man kommer til de scanninger. Så kan jeg se, at der er noget i maven, og at der er en grund til at jeg kaster op, og skal til alle de her ting på Hvidovre.
Det hjælper i hvert fald på det, osse når man mærker liv, så kan man ligesom bedre klare det...
Lige nu er jeg lidt af den holdning, at jeg ikke er sikker på at jeg har lyst til at gennemgå det her en gang til. Men det kan sagtens nå at ændre sig, og så siger de kloge jo, at lige så snart man får barnet i armene, så glemmer man alt det negative.
Ja, der gik 1½ år inden jeg var klar til en tur mere, var bange for om jeg kunne klare sådan en omgang mere, plus det at skulle klare TO børn... Men som sagt går det bare meget bedre denne gang...indtil videre i hvert fald. Men nu havde Emma jo osse hofteskred, og var i gips i et halvt år, hvilket selvfølgelig osse var lidt hårdt...
Jeg håber at du får en fantastisk scanning på mandag, og at I kan se hvad køn det bliver. Og så håber jeg, at din glucose test er lige som den skal være.
Tusind tak! 
Og jeg håber din glukosebelastningstest næste gang viser sig at være meget bedre end denne...
Det er jo også helt vildt så meget du og Emma skulle igennem. Jeg kan godt forstå, at du liige skulle over det, for at kunne overveje at blive gravid igen.