er 6. gang lykkens gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

sweet

så har lægen bedt om en tid til trykhedscanning og er opstartet på medicin... håber på det bedste for den lille spire i min mave :-) 6. gang skal bare være lykkens gang altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Sof

sweet skriver:

så har lægen bedt om en tid til trykhedscanning og er opstartet på medicin... håber på det bedste for den lille spire i min mave :-) 6. gang skal bare være lykkens gang altså...

alt hvad jeg kan for at spiren har det trygt og godt og bliver derinde 

Anmeld

23. februar 2011

sweet

Sof skriver:

alt hvad jeg kan for at spiren har det trygt og godt og bliver derinde 

mange tak... går bare og venter på brev nu med tid til trykhedsscanning så vi kan se om den lille spire er der endnu  er både spændt og nervøs...

Anmeld

23. februar 2011

Sof

sweet skriver:

mange tak... går bare og venter på brev nu med tid til trykhedsscanning så vi kan se om den lille spire er der endnu  er både spændt og nervøs...

Det kan jeg godt forstå, jeg glæder mig til der er nyt og til selv at være med på vognen igen 

Anmeld

24. februar 2011

sweet

Sof skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg glæder mig til der er nyt og til selv at være med på vognen igen 

håber snart du kan være med på vognen .-) i var i gang med at prøve igen ikke??

Anmeld

24. februar 2011

Sof

sweet skriver:

håber snart du kan være med på vognen .-) i var i gang med at prøve igen ikke??

Jow, vi er i fuld gang, jeg skal teste i starten/midten af marts. Ved det ikke helt sikkert efter en MA jo, men jeg har nogle ret tydelige tegn der kun er der når jeg er gravid, har aldrig kunne "ønsketænke" mig til dem, så dem gør jeg mest efter og så tester jeg ud fra det 

Anmeld

24. februar 2011

sweet

Sof skriver:

Jow, vi er i fuld gang, jeg skal teste i starten/midten af marts. Ved det ikke helt sikkert efter en MA jo, men jeg har nogle ret tydelige tegn der kun er der når jeg er gravid, har aldrig kunne "ønsketænke" mig til dem, så dem gør jeg mest efter og så tester jeg ud fra det 

åh det bliver spændende at se om der er bonus :-) husk nu at holde mig opdateret når du har testet

Anmeld

25. februar 2011

Sof

sweet skriver:

åh det bliver spændende at se om der er bonus :-) husk nu at holde mig opdateret når du har testet

Det skal jeg nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.