sweet skriver:
jamen de undersøger for to slags den ene sidder i tyndtarmen og den anden sidder i tyktarmen.. det er en kronisk betændelse.. og som lægen der oppe sagde var at når kroppen bekæmper en betændelse hele tiden kan det godt gå hen og fra støde et foster oggså... men han sagde at hvis det er det jeg har kan jeg får noget medicin til at holde det nede... det kan være helt forskelligt fra person til person hvor slemt det kan være og han sagde heldigvis at hvis det er det jeg har mener han at mit kan klares med medicin... kan desværre ikke huske læge navnen på tarmesygdommene da jeg har været undersøgt for mange ting og det er svært at holde styr på alle navnen.. men mener den ene hedder noget med chroms eller sådan noget... har du en tarmsygdom??
Hejsa...
jeg lider af morbus crohn, min betændelse startede i tyndtarmen, men sidder både i tynd og tyk tarmen nu..
Jeg har været igennem en ma og en sa, men er nu 14+..
Har selvfølgelig ikke været igennem det samme som dig, men hvis det er en tarm sygdom skal du ikke frygte at det ikke lykkes, min veninde med crohn har en sund og rask dreng på 8 måneder...
så håber for dig at det lykkes denne gang og at du har en stærk lille en derinde..
Held og Lykke med det hele 
Anmeld