er 6. gang lykkens gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Sof

Jeg håber inderligt at 6. gang er lykkens gang.

Krydser alt hvad jeg kan og glæder mig til at kunne følge med i din graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

sweet

mange tak :-)

Anmeld

21. februar 2011

sweet

så har jeg snakket med sygehuset i dag og hende der oppe vil rykke på en af mine prøver for at se om jeg skal have medicin der måske også kan gøre chancen større for at den lille spire vil bilve i mors mave :-) nu må de gerne skyde sig at ringe er så nervøs lige nu...

Anmeld

21. februar 2011

MarleneH

sweet skriver:

så står man med en positiv test igen for 6. gang... er nu snart gået en uge over tid har har masser af symptomer... er glad men det er svært at tør og tro for meget på det når det er gået galt 5 gange før... andre der har prøvet det samme hvor det er endt med et skønt barn og hvordan har i holdt modet oppe??

Hej søtte

Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvad du føler..

jeg skulle desværre også have 4 SAér inden vi fik lille Lykke..

Men jeg er helt sikker på det nok skal gå denne her gang

Knus Marlene

Anmeld

21. februar 2011

sweet

MarleneH skriver:

Hej søtte

Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvad du føler..

jeg skulle desværre også have 4 SAér inden vi fik lille Lykke..

Men jeg er helt sikker på det nok skal gå denne her gang

Knus Marlene

hej søde mange tak håber virkelig også at det går denne gang... vil bare så gerne have en lille bebs.... vil i gerne have flere børn???

Anmeld

21. februar 2011

MarleneH

sweet skriver:

hej søde mange tak håber virkelig også at det går denne gang... vil bare så gerne have en lille bebs.... vil i gerne have flere børn???

jeps.. vi er igang igen.. da jeg åbenbart er en af dem der skal abortere mange gange inden det lykkedes  Har også allerede haft en abort siden vi har fået Lykke..  øv øv

Anmeld

21. februar 2011

sweet

MarleneH skriver:

jeps.. vi er igang igen.. da jeg åbenbart er en af dem der skal abortere mange gange inden det lykkedes  Har også allerede haft en abort siden vi har fået Lykke..  øv øv

åh det er jeg da ked af at høre.... kan godt forstå i er igang igen hvis i gerne vil have flere og du er igennem det du er... det er sku en hård omgang... men altid noget du nu har din skønne pige :-) og en stor dreng i forvejen :-)

Anmeld

21. februar 2011

Maja!

sweet skriver:

jamen de undersøger for to slags den ene sidder i tyndtarmen og den anden sidder i tyktarmen.. det er en kronisk betændelse.. og som lægen der oppe sagde var at når kroppen bekæmper en betændelse hele tiden kan det godt gå hen og fra støde et  foster oggså... men han sagde at hvis det er det jeg har kan jeg får noget medicin til at holde det nede... det kan være helt forskelligt fra person til person hvor slemt det kan være og han sagde heldigvis at hvis det er det jeg har mener han at mit kan klares med medicin... kan desværre ikke huske læge navnen på tarmesygdommene da jeg har været undersøgt for mange ting og det er svært at holde styr på alle navnen.. men mener den ene hedder noget med chroms eller sådan noget... har du en tarmsygdom??

Hejsa...

jeg lider af morbus crohn, min betændelse startede i tyndtarmen, men sidder både i tynd og tyk tarmen nu..

Jeg har været igennem en ma og en sa, men er nu 14+..
Har selvfølgelig ikke været igennem det samme som dig, men hvis det er en tarm sygdom skal du ikke frygte at det ikke lykkes, min veninde med crohn har en sund og rask dreng på 8 måneder...

så håber for dig at det lykkes denne gang og at du har en stærk lille en derinde..

Held og Lykke med det hele

Anmeld

21. februar 2011

sweet

det er så rart at høre om hvordan det er gået jer andre.. det får en til at tør og tro på det hele lidt mere :-) uanset hvor mange gange man har prøvet at tabe er det hårdt at være udsat for.. men syntes det er skønt at kunne spørge om sådanne ting her inde da det ikke altid er lige godt at lægerne på sygehuset er til at forklare om hvad det hele lige går ud på..

Anmeld

22. februar 2011

sweet

så har de ringet fra sygehuset.. skal starte på noget medicin mod den der tarmsygdom for de kan se der er betændelse i tyndtarmen så det kan være jeg er heldig at der er en større chance for at denne spire bliver der inde denne gang :-) overlægen vil også bestille blodprøver for at se om jeg eventuelt danner blodpropper i moderkagen... så nu mangler jeg lægebesøget kl 14 :-) åhh hvor jeg håber det hjælper den lille spire :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.