sweet skriver:
håber jeg også selv den gør denne gang... har været til nogle undersøgelser på sygehuset for at se om jeg har en kronisk tarmsygdom som hvilket også kan risikere at være derfor jeg ikke har kunne holde på de små spire der har været i min mave... det var ikke meningen vi skulle være gravide igen nu her da jeg ville have svar på mine prøver først men nu er det sket og systemet er så langsomme om at tage sig sammen til at rykke for et svar på de prøver selvom det måske kan redde denne lille spire jeg har i maven nu...
Tillykke med den lille spire 
Hvis systemet ikke kan tage sig sammen, så ringer du og banker i bordet, indtil du får svar. Du fortælle dem at det ikke er rimeligt at du skal blive ved med at vente, hvis en hurtig indsats kan redde det barn du bærer på... og hvis de ikke kan hjælpe/give dig et svar, beder du om nummeret på dem der kan give dig et svar og så ringer du og forklarer dem problemstillingen... og virker det ikke, beder du om at få at vide hvem der så kan hjælpe...
Det danske sundshedssystem er desværre ikke altid så hensigtsmæssigt prioriteret, så nogle gange skal man banke hårdt i bordet, for at komme igennem og få et svar.
Anmeld