er 6. gang lykkens gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
37 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

sweet

så står man med en positiv test igen for 6. gang... er nu snart gået en uge over tid har har masser af symptomer... er glad men det er svært at tør og tro for meget på det når det er gået galt 5 gange før... andre der har prøvet det samme hvor det er endt med et skønt barn og hvordan har i holdt modet oppe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

sarahb

har ikke prøvet det selv. Men jeg krydser ifngre for dig at den er der denne gang og at bebs bliver i sin hule

Anmeld

20. februar 2011

sweet

håber jeg også selv den gør denne gang... har været til nogle undersøgelser på sygehuset for at se om jeg har en kronisk tarmsygdom som hvilket også kan risikere at være derfor jeg ikke har kunne holde på de små spire der har været i min mave... det var ikke meningen vi skulle være gravide igen nu her da jeg ville have svar på mine prøver først men nu er det sket og systemet er så langsomme om at tage sig sammen til at rykke for et svar på de prøver selvom det måske kan redde denne lille spire jeg har i maven nu...

Anmeld

20. februar 2011

Skouboe

sweet skriver:

håber jeg også selv den gør denne gang... har været til nogle undersøgelser på sygehuset for at se om jeg har en kronisk tarmsygdom som hvilket også kan risikere at være derfor jeg ikke har kunne holde på de små spire der har været i min mave... det var ikke meningen vi skulle være gravide igen nu her da jeg ville have svar på mine prøver først men nu er det sket og systemet er så langsomme om at tage sig sammen til at rykke for et svar på de prøver selvom det måske kan redde denne lille spire jeg har i maven nu...

Tillykke med den lille spire

Hvis systemet ikke kan tage sig sammen, så ringer du og banker i bordet, indtil du får svar. Du fortælle dem at det ikke er rimeligt at du skal blive ved med at vente, hvis en hurtig indsats kan redde det barn du bærer på... og hvis de ikke kan hjælpe/give dig et svar, beder du om nummeret på dem der kan give dig et svar og så ringer du og forklarer dem problemstillingen... og virker det ikke, beder du om at få at vide hvem der så kan hjælpe...

Det danske sundshedssystem er desværre ikke altid så hensigtsmæssigt prioriteret, så nogle gange skal man banke hårdt i bordet, for at komme igennem og få et svar. 

Anmeld

20. februar 2011

sweet

har banket i bordet et par gange her da jeg fandt ud af det netop for at finde ud af om jeg har den sygdom så jeg kan få medicin nu hvis jeg har det.. det bedste de kan gøre er at de har lagt svar til overlæge om at jeg er gravid og han gerne må kigge på de prøver med det samme.. så skal ringe der op på sygehuset mandag og skal til min egen læge tirsdag... syntes bare stadigvæk det er længe til...  

Anmeld

20. februar 2011

blomst84

Må jeg spørge hvilken Tarm sygdom det handler om?

Anmeld

20. februar 2011

sweet

jamen de undersøger for to slags den ene sidder i tyndtarmen og den anden sidder i tyktarmen.. det er en kronisk betændelse.. og som lægen der oppe sagde var at når kroppen bekæmper en betændelse hele tiden kan det godt gå hen og fra støde et  foster oggså... men han sagde at hvis det er det jeg har kan jeg får noget medicin til at holde det nede... det kan være helt forskelligt fra person til person hvor slemt det kan være og han sagde heldigvis at hvis det er det jeg har mener han at mit kan klares med medicin... kan desværre ikke huske læge navnen på tarmesygdommene da jeg har været undersøgt for mange ting og det er svært at holde styr på alle navnen.. men mener den ene hedder noget med chroms eller sådan noget... har du en tarmsygdom??

Anmeld

20. februar 2011

sweet

vi har dog også fået en tid til genetisk test i århus for at finde ud af om der kan være andre årsager til det... men ønsker bare så meget at det kunne lykkedes denne gang... vi holdte faktisk pause på baby projekt indtil jeg var over alle de undersøgelser men som man siger så kommer den lille spire tit når man mindst venter det...

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

sweet skriver:

så står man med en positiv test igen for 6. gang... er nu snart gået en uge over tid har har masser af symptomer... er glad men det er svært at tør og tro for meget på det når det er gået galt 5 gange før... andre der har prøvet det samme hvor det er endt med et skønt barn og hvordan har i holdt modet oppe??

Først skal du have et stort trøsteknus
Og så håber jeg virkeligt det endelig vil lykkes

Du får lige her et link til min historie:

https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Så som du ser...så ved jeg hvordan du har det.
Du er altid velkommen til at skrive til mig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. februar 2011

sweet

sussie det må godt nok have været hårdt for dig at være igennem alt det... må sige at læse din historie giver en lysten til at kæmpe til det lykkedes :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.