er 6. gang lykkens gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

SussieThyssen

sweet skriver:

sussie det må godt nok have været hårdt for dig at være igennem alt det... må sige at læse din historie giver en lysten til at kæmpe til det lykkedes :-)

Det er godt, at høre..så længe der er vilje, er der vej..og så længe man tør, skal man ikke give op.
Mirakler KAN ske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

sweet

håber rigtig meget på at det er nu jeg får lov til at beholde mit lille mirakel :-)

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

sweet skriver:

håber rigtig meget på at det er nu jeg får lov til at beholde mit lille mirakel :-)

Med alle de gode og positive energier, der er på baby.dk, så håber jeg at det vil lykkes for dig.
Jeg sender dig en masse baby-lykke-støv

Anmeld

20. februar 2011

sweet

mange tak :-) det er altid dejligt at kunne skrive med folk her inde og få snakket om det man oplever det hjælper så meget og tit letter det også lidt på at man ikke er nær så bekymret og tager den lidt mere med ro.. lige nu sidder jeg ihvertfald med den tanke at hvis du kan så kan jeg også :-)

Anmeld

20. februar 2011

blomst84

sweet skriver:

jamen de undersøger for to slags den ene sidder i tyndtarmen og den anden sidder i tyktarmen.. det er en kronisk betændelse.. og som lægen der oppe sagde var at når kroppen bekæmper en betændelse hele tiden kan det godt gå hen og fra støde et  foster oggså... men han sagde at hvis det er det jeg har kan jeg får noget medicin til at holde det nede... det kan være helt forskelligt fra person til person hvor slemt det kan være og han sagde heldigvis at hvis det er det jeg har mener han at mit kan klares med medicin... kan desværre ikke huske læge navnen på tarmesygdommene da jeg har været undersøgt for mange ting og det er svært at holde styr på alle navnen.. men mener den ene hedder noget med chroms eller sådan noget... har du en tarmsygdom??

Jeg har nemlig crohns.. Så blev lidt nysgerrig omkring det du skrev du må endelig spørge hvis der er noget du vil vide omkring graviditet og tarmsygdom... Dog ville jeg lige høre min læge omkring den medicin du skal have under graviditeten.

Anmeld

20. februar 2011

sweet

blomst84 det er den han hælder til at jeg nok har men har ikke fået svar på mine prøver endnu så det er det jeg har rykket dem for...

Anmeld

20. februar 2011

Blyb

sweet skriver:

så står man med en positiv test igen for 6. gang... er nu snart gået en uge over tid har har masser af symptomer... er glad men det er svært at tør og tro for meget på det når det er gået galt 5 gange før... andre der har prøvet det samme hvor det er endt med et skønt barn og hvordan har i holdt modet oppe??

Kære sweet

Først og fremmest vil jeg sige jeg er ked af at høre du har mistet så mange gange. Det er super sejt du holder modet oppe og fortsætter.

Jeg ved ikke om du har hørt om at Rigshospitalet kører et helt særligt udredningsteam for dem som har mistet 3 gange eller derover. Jeg har linket deres side til dig.

Din læge eller et lokalt sygehus kan henvise til klinikken og du har også ret til en henvisning!

Jeg har selv mistet 3 gange og har netop i onsdags været til 1. personlige samtale, som var noget af det mest positive jeg meget længe har prøvet. Jeg er selv gravid i 14 uge. Dette er ingen hindring for at blive taget i mod derinde. Tværtimod var de utrolig seriøse omkring det og tilbyder tryghedsscanning hver uge til jeg er 16 uger henne. Jeg fik taget en hulens masse blodprøver, hvor vi får svar på de fleste på fredag.

Jeg håber på det bedste for dig og du holder på din lille baby denne gang! Du er meget velkommen til at skrive, hvis du skulle have lyst til det.

http://www.rigshospitalet.dk/menu/AFDELINGER/Juliane+Marie+Centret/Klinikker/Fertilitetsklinikken/Enheden+for+gentagne+aborter/

https://patientnetvaerk.sundhed.dk/gentagneaborter/default.aspx

Gry 14+6

Anmeld

20. februar 2011

sweet

Blyb skriver:

Kære sweet

Først og fremmest vil jeg sige jeg er ked af at høre du har mistet så mange gange. Det er super sejt du holder modet oppe og fortsætter.

Jeg ved ikke om du har hørt om at Rigshospitalet kører et helt særligt udredningsteam for dem som har mistet 3 gange eller derover. Jeg har linket deres side til dig.

Din læge eller et lokalt sygehus kan henvise til klinikken og du har også ret til en henvisning!

Jeg har selv mistet 3 gange og har netop i onsdags været til 1. personlige samtale, som var noget af det mest positive jeg meget længe har prøvet. Jeg er selv gravid i 14 uge. Dette er ingen hindring for at blive taget i mod derinde. Tværtimod var de utrolig seriøse omkring det og tilbyder tryghedsscanning hver uge til jeg er 16 uger henne. Jeg fik taget en hulens masse blodprøver, hvor vi får svar på de fleste på fredag.

Jeg håber på det bedste for dig og du holder på din lille baby denne gang! Du er meget velkommen til at skrive, hvis du skulle have lyst til det.

http://www.rigshospitalet.dk/menu/AFDELINGER/Juliane+Marie+Centret/Klinikker/Fertilitetsklinikken/Enheden+for+gentagne+aborter/

https://patientnetvaerk.sundhed.dk/gentagneaborter/default.aspx

Gry 14+6

vi har en tid til en genetisk test her i århus den 2 marts den tid har vi ventet på i 3 mdr.. har spurgt dem om der ikke er andet de også kan tjekke nu når der er så lange ventertider over det hele men de siger at man starter ud med genetisktest... skal til min læge tirsdag hvor jeg siger at jeg vil have tryghedsscanninger hvis den lille spire her gider at blive i maven.. fik ja til det sidste gang jeg var så håber jeg også gør denne gang.. dejligt at høre om andre der er i samme båd man kan spørger til råds :-)

Anmeld

20. februar 2011

Blyb

sweet skriver:

vi har en tid til en genetisk test her i århus den 2 marts den tid har vi ventet på i 3 mdr.. har spurgt dem om der ikke er andet de også kan tjekke nu når der er så lange ventertider over det hele men de siger at man starter ud med genetisktest... skal til min læge tirsdag hvor jeg siger at jeg vil have tryghedsscanninger hvis den lille spire her gider at blive i maven.. fik ja til det sidste gang jeg var så håber jeg også gør denne gang.. dejligt at høre om andre der er i samme båd man kan spørger til råds :-)

Ja de går nok ind og laver en kromosom undersøgelse på Jer, men den er der vist også et par måneders svartid på.

Det er er vigtigt for dig nu, det er de gør en indsats for du kan holde på den graviditet du har nu! Læg pres på dem!!

Man må finde tålmodigheden frem i denne procedure, selvom det er pokkers svært. Jeg ved Skejby laver en del af udredningen, men det er Riget der foretager den komplette udredning, da de har en del mere viden og ressourcer inden for området.

Hvis jeg var dig ville jeg spørge ind til det på sygehuset og egen læge, det kan der ikke ske noget ved. Du er meget velkommen til at spørge løs. Det er ikke en situation der spor sjov at stå alene i. Jeg kan fortælle dig, at vi til det infomøde jeg var til på Riget i januar var 55 kvinder der skulle starte udredning. Så du er langt fra den eneste i DK der står i denne rigtig svære situation.

Anmeld

20. februar 2011

sweet

Blyb skriver:

Ja de går nok ind og laver en kromosom undersøgelse på Jer, men den er der vist også et par måneders svartid på.

Det er er vigtigt for dig nu, det er de gør en indsats for du kan holde på den graviditet du har nu! Læg pres på dem!!

Man må finde tålmodigheden frem i denne procedure, selvom det er pokkers svært. Jeg ved Skejby laver en del af udredningen, men det er Riget der foretager den komplette udredning, da de har en del mere viden og ressourcer inden for området.

Hvis jeg var dig ville jeg spørge ind til det på sygehuset og egen læge, det kan der ikke ske noget ved. Du er meget velkommen til at spørge løs. Det er ikke en situation der spor sjov at stå alene i. Jeg kan fortælle dig, at vi til det infomøde jeg var til på Riget i januar var 55 kvinder der skulle starte udredning. Så du er langt fra den eneste i DK der står i denne rigtig svære situation.

ja ved godt det tager lang tid...  håber overlægen fra sygehuset ringer i morgen med svar på mine tarm prøver for så kan det være at jeg kan få en afklaring på om det er en tarmsygdom der er problemet på mine tab.. og så jeg kan nå at beskytte denne lille ny spire i min mave :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.