Dinna88 skriver:
Fritter (Her mener jeg nu egentlig ildere) er nu rigtig søde dyr, men de hører ikke hjemme i et familiehjem. Vi havde en engang, men han var mere vild end tam - og han hapsede i ens fødder, når han rendte rundt på gulvet. Men jeg vil sige, at de kan være gode kæledyr - folk skal bare håndtere dem rigtigt!
- Og det artiklen fortæller om er jo bare grumt. Uforsvarligt ikke at have det dyr i et bur, når man ikke kan holde øje med det - hvis de da ikke havde det! De har jo ret gode kløer og tænder, den kan have bidt sig ud.
Det er nu ikke heeelt rigtigt at de ikke hører hjemme i et familiehjem
Vi har fire dejlige ildere! Den ene har haft det dårligt som helt lille hvor hun kom fra, så hun bider fremmede. Men de andre tre bider ikke. Og de to drenge kan sagtens rende rundt selvom Thias er ude. Det er nu mere dem jeg er nervøs for får sig en skade, når Thias gerne vil nive osv. Men de er bare så gode som dagen er lang og kunne ALDRIG finde på at bide uanset hvad vi så gjorde ved dem (nu behandler vi dem jo heldigvis godt)! Uanset hvor væmmelige dyrlægen har været ved dem har de aldrig forsøgt at bide, og alle børn kan få lov til at løfte og kæle med dem. Den ene dreng er 5,5 år gammel, så vi har temmelig godt belæg for at sige, at de aldrig ville bide 
Anmeld