Fritter er og bliver skadedyr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.332 visninger
37 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

L.J.L

FØJ!

http://ekstrabladet.dk/112/article1506363.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

slettet_7530

Ja jeg har heller aldrig forstået det med at de skulle være kæledyr
stakkels knægt

Anmeld

20. februar 2011

Alberts/

føj  føj føj og atter føj, ej får det helt dårligt;/

men hvordan søren kan den have nået at æde 7 finger inden forældrene kom der ind, enden er den herre hurtig ellers er det nogle langsomme forældre det stakkels barn må have

syntes det er et meget klamt dyr og har det endnu værre med det nu føøj

Anmeld

20. februar 2011

LinLin

Hvorfor er den ikke også i et bur - i hvert fald om natten???

Bryder mig slet ikke om sådan nogle (de lugter helt vildt ) og så tænke sig at den bare render rundt om natten...

Anmeld

20. februar 2011

SHERO

Nu eelsker jeg fritter, men kan slet ikke forstå hvorfor den er fri om natten og ikke i bur... Og slet ikke når der er et spædbarn.. Uansvarligt...! Kunne heller ikke drømme om at have mit barn sovende et sted hvor der var katte uden opsyn eller hunde for den sags skyld...

En fritte kan sagtens være fantastisk sød, men en helt nyanskaffet, sikkert ikke tam fritte og spædbarn er bare på alle måder en dårlig kombo...

Anmeld

20. februar 2011

Dinna88

Fritter (Her mener jeg nu egentlig ildere) er nu rigtig søde dyr, men de hører ikke hjemme i et familiehjem. Vi havde en engang, men han var mere vild end tam - og han hapsede i ens fødder, når han rendte rundt på gulvet. Men jeg vil sige, at de kan være gode kæledyr - folk skal bare håndtere dem rigtigt!

- Og det artiklen fortæller om er jo bare grumt. Uforsvarligt ikke at have det dyr i et bur, når man ikke kan holde øje med det - hvis de da ikke havde det! De har jo ret gode kløer og tænder, den kan have bidt sig ud.

Anmeld

20. februar 2011

DLM

Nej nej nej får det helt dårligt i maven

hvordan fanden kunne de finde på at anskaffe sådan et bæst med en lille ny skakkels bette bebs.

Anmeld

20. februar 2011

Vial

Har ikke læst artiklen - og kommer heller ikke til det.. pyhh.

Jeg har en gang skulle passe sådan et par banditter. Jeg skulle da lede længe efter så ucharmerende dyr. De var total rovdyr.

Hvis de skal være søde, så skal de vist have en rigtig god opdragelse.

SÅ hellere en guldfisk eller en undulat.

Anmeld

20. februar 2011

L.J.L

Puha nej, jeg har nu aldrig set det 'søde' i sådan et dyr, synes de minder mig om rotter!

Og efter sådan en historie her, så er jeg bare endnu mere overbevist om at de aldrig vil blive accepteret som kæledyr i min bog!!

Anmeld

20. februar 2011

L.J.L

Alberts/ skriver:

føj  føj føj og atter føj, ej får det helt dårligt;/

men hvordan søren kan den have nået at æde 7 finger inden forældrene kom der ind, enden er den herre hurtig ellers er det nogle langsomme forældre det stakkels barn må have

syntes det er et meget klamt dyr og har det endnu værre med det nu føøj

Jeg tænker lidt at den må have taget dem i et hug Nu er en 4 mdr gammel baby's fingre jo så små og fine, så der skal nok ikke meget til. Puha, bliver da bare dårlig ved tanken. Tænk sig sådan et lille pus der bare har ligget helt alene, og så tænk sig et syn for forældrene at komme ind og se sådan et blodbad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.