Ej - hvor er jeg skuffet (laaang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Benjamins'mor

Hun virker som en der tror i vil stjæle al opmærksomheden fordi i lige har fået en bebs.

Hvis det var mig ville jeg ikke komme om så det var min bedsteveninde. Min søn kommer i første række.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

tazz

I sidste ende er det hende der inviterer og hende der bestemmer. Men så må hun godt nok også tage afbudene med!

Vi havde et afbud til vores bryllup fordi vi ikke forbød rygning indendørs (det var før rygeloven), og hun havde en lille søn. Vi er nu lige gode venner af den grund den dag idag.

Min søster havde til gengæld min lille niece på 2-3 måneder med, og der var vist ingen som lagde mærke til hende. Min søster havde barnevogn med, som blev kørt ind bag en afskærmning til et tilstødende lokale, og så gik hun også bare til og fra, mens niecen sov trygt det meste af aftenen. Kan vitterligt ikke se problemet.

Om ikke andet, som må du jo se tiden an og se om baby ikke vil tage flaske på det tidspunkt, så kan du tage med mens manden passer den lille derhjemme. Selvom det da havde været hyggeligere hvis det andet havde kunnet lade sig gøre.Min datter nægtede at tage noget som helst andet end mad fra mig, så jeg var temmelig låst det første halve år

Anmeld

1. marts 2011

Thereseh

benjamins'mor skriver:

Hun virker som en der tror i vil stjæle al opmærksomheden fordi i lige har fået en bebs.

Hvis det var mig ville jeg ikke komme om så det var min bedsteveninde. Min søn kommer i første række.

Ja, det er også lidt min tanke 

Anmeld

1. marts 2011

Thereseh

tazz skriver:

I sidste ende er det hende der inviterer og hende der bestemmer. Men så må hun godt nok også tage afbudene med!

Vi havde et afbud til vores bryllup fordi vi ikke forbød rygning indendørs (det var før rygeloven), og hun havde en lille søn. Vi er nu lige gode venner af den grund den dag idag.

Min søster havde til gengæld min lille niece på 2-3 måneder med, og der var vist ingen som lagde mærke til hende. Min søster havde barnevogn med, som blev kørt ind bag en afskærmning til et tilstødende lokale, og så gik hun også bare til og fra, mens niecen sov trygt det meste af aftenen. Kan vitterligt ikke se problemet.

Om ikke andet, som må du jo se tiden an og se om baby ikke vil tage flaske på det tidspunkt, så kan du tage med mens manden passer den lille derhjemme. Selvom det da havde været hyggeligere hvis det andet havde kunnet lade sig gøre.Min datter nægtede at tage noget som helst andet end mad fra mig, så jeg var temmelig låst det første halve år

Jeg er bare så skuffet over hendes manglende forståelse for hvordan et spædbarn fungerer, så selv hvis han vil ta' flaske, har jeg ikke lyst til at komme nu. Men nu må vi se, om det bare er mine hormoner der er lidt ekstra overgearede pga. graviditeten... 

Anmeld

1. marts 2011

tazz

min veninde havde i lang tid et lille slogan stående overalt hun kunne komme til at skrive det:

Jeg har altid haft en teori om børneopdragelse, nu har barn og ingen teori!

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

Undskyld jeg siger det, men hun er da en kæmpe klovn... Har hun ikke selv børn siden hun er så egoistisk???

Du skal da overhovedet ikke overskride dine egne grænser bare for at behage damen, NEJ TAK

Skal selv til bryllup her i april, og der er musen ca. 6mdr og vi må godt tage hende med hvis vi vil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.