Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MHK skriver: Jeg synes det er yderst respektløst at sidde og kalde det et mediestunt når man INTET aner om det og især når pigens mor er bruger herinde! Havde det været min datter, ville jeg blive utrolig rørt af at læse artiklen -Og hvem ved, måske er Patricia bare et menneske der rent faktisk har følelser og ønsker at vise det! DROP jeres negativitet og vis lidt respekt for de efterladte!
Jeg synes det er yderst respektløst at sidde og kalde det et mediestunt når man INTET aner om det og især når pigens mor er bruger herinde!
Havde det været min datter, ville jeg blive utrolig rørt af at læse artiklen -Og hvem ved, måske er Patricia bare et menneske der rent faktisk har følelser og ønsker at vise det!
DROP jeres negativitet og vis lidt respekt for de efterladte!
Er så enig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes faktisk at denne tråd skal lukkes og slettes så moderen ikke risikerer at læse den!
Den er oprettet i bedste mening men jeg synes dens udvikling er smagløs!
MHK skriver: Jeg synes faktisk at denne tråd skal lukkes og slettes så moderen ikke risikerer at læse den! Den er oprettet i bedste mening men jeg synes dens udvikling er smagløs!
Kan kun være enig med dig.. For hende er det helt klart rørende at Patricia vil ære hendes datter..
Helt enig.. syntes osse den endte på et side-spor.
Valkyrien skriver: Har lige set at Patricia fra X-factor har valgt at dedikere sin sang iaften til Felicia (Talbutikken's datter). Åhh gud, hvor fik jeg bare en lille klump i halsen, da jeg hørte det. Syntes det er så stort af Patricia. http://www.bt.dk/x-factor/synger-for-12-aarig-doed-fan
Har lige set at Patricia fra X-factor har valgt at dedikere sin sang iaften til Felicia (Talbutikken's datter).
Åhh gud, hvor fik jeg bare en lille klump i halsen, da jeg hørte det. Syntes det er så stort af Patricia.
http://www.bt.dk/x-factor/synger-for-12-aarig-doed-fan
Åhhh det var sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128