Synger for 12-årig død fan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.361 visninger
35 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Manakauapo

Har lige set at Patricia fra X-factor har valgt at dedikere sin sang iaften til Felicia (Talbutikken's datter).

Åhh gud, hvor fik jeg bare en lille klump i halsen, da jeg hørte det. Syntes det er så stort af Patricia.

http://www.bt.dk/x-factor/synger-for-12-aarig-doed-fan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

VIPpigen

Og så tuder jeg igen..... Selv 3½ måned efter fødsel tuder man... For pokker... Måske man skulle overgive sig og se x-factor i aften. Og håber familien klare sig gennem i den svære tid. Mine tanker er ved dem

Anmeld

18. februar 2011

Lilac

Hvor er det stort af hende - åh, den stakkels familie!

Anmeld

18. februar 2011

CmarianN

Valkyrien skriver:

Har lige set at Patricia fra X-factor har valgt at dedikere sin sang iaften til Felicia (Talbutikken's datter).

Åhh gud, hvor fik jeg bare en lille klump i halsen, da jeg hørte det. Syntes det er så stort af Patricia.

Jeg ELSKER omsorgsfulde og betænksomme mennesker - det varmer mit lille røde hjerte 

Og ELSKER x-factor. Nu glæder jeg mig bare endnu mere til, at se det 

Anmeld

18. februar 2011

Lou87

Valkyrien skriver:

glæder jeg mig til og høre

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

OMG! Jeg kan slet ikke HA Patricia. Og så synes jeg desværre det der lugter LANGT væk af at få en masse positiv omtale og rent mediestunt, for at folk skal stemme på hende i aften (fordi hun VED hun står for skud for at ryge ud).... nej hvor synd at en 12-årig piges tragiske død skal gøres til mediestunt! 

Anmeld

18. februar 2011

Carina1977

Valkyrien skriver:

Ej hvor er det bare flot af hende, og viser at hun har hjertet på rette sted  

Anmeld

18. februar 2011

Manakauapo

FrkT skriver:

OMG! Jeg kan slet ikke HA Patricia. Og så synes jeg desværre det der lugter LANGT væk af at få en masse positiv omtale og rent mediestunt, for at folk skal stemme på hende i aften (fordi hun VED hun står for skud for at ryge ud).... nej hvor synd at en 12-årig piges tragiske død skal gøres til mediestunt! 

Syntes Patricia er rigtig god. Men jeg tænker altså ikke på denne optræden, som et mediestunt. Jeg tænker på det, som at ære Felicia en sidste gang. De to har jo også har kontakt sammen.

Anmeld

18. februar 2011

Carina1977

FrkT skriver:

Jeg havde ikke lige tænkt sådan på det  tror du virkelig nogen kunne finde på det? Det håber jeg virkelig ikke er grunden til det, for så mister jeg respekten for folk

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

Carina1977 skriver:

Jeg havde ikke lige tænkt sådan på det  tror du virkelig nogen kunne finde på det? Det håber jeg virkelig ikke er grunden til det, for så mister jeg respekten for folk

Jeg kender hverken Patricia eller folkene bag X-Factor (dommere etc.) privat, så jeg KAN med god grund ikke vide det. Men desværre er det det jeg tænker og tror at det er. Og nemlig, jeg mister virkelig også respekt for folk over sådan noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.