Synger for 12-årig død fan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

FrkT

Valkyrien skriver:

Syntes Patricia er rigtig god. Men jeg tænker altså ikke på denne optræden, som et mediestunt. Jeg tænker på det, som at ære Felicia en sidste gang. De to har jo også har kontakt sammen.

Jeg ved det jo ikke, da jeg ikke kender hende og folkene bag X-Factor, men det er i hvert fald det JEG tror. Og det gør mig sq lidt harm hvis det er sandt at det er sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

PinkLadybug

Jeg synes det er en smuk tanke!- OG synes ærlig talt at patricia har en super god sangstemme(selvom jeg ærligt ikke brød mig om hendes version af Grease sangen- men nok fordi jeg er stor fan af filmen)..

Jeg plejer at være glad for at se X-Factor..Men synes altså det er blevet dårligere med årene(Ser det aligevel!)..

Men det er jo bare min mening.

Annika

Anmeld

18. februar 2011

Leonora

Tja man kan jo tro hvad man vil...jeg kender Patricia privat og hun er bestemt ikke typen der bruger sådan en frygtelig historie til at komme langt i en tosset sang konkurence.....

Tror faktisk det kommer fra hjertet....hun er følsom pige der selv haft en del at slås med...

Go fredag aften med og uden X-faktor

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

Leonora skriver:

Tja man kan jo tro hvad man vil...jeg kender Patricia privat og hun er bestemt ikke typen der bruger sådan en frygtelig historie til at komme langt i en tosset sang konkurence.....

Tror faktisk det kommer fra hjertet....hun er følsom pige der selv haft en del at slås med...

Go fredag aften med og uden X-faktor

Uanset hvad der ligger bag...så er tanken rørende.
Overvejer at se x-factor, selvom jeg er stået af det program allerede andet år det kørte.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. februar 2011

Ox.

FrkT skriver:

OMG! Jeg kan slet ikke HA Patricia. Og så synes jeg desværre det der lugter LANGT væk af at få en masse positiv omtale og rent mediestunt, for at folk skal stemme på hende i aften (fordi hun VED hun står for skud for at ryge ud).... nej hvor synd at en 12-årig piges tragiske død skal gøres til mediestunt! 

Tænkte desværre akkurat det samme ...

Anmeld

18. februar 2011

twinny

Har lige set at Patricia fra X-factor har valgt at dedikere sin sang iaften til Felicia (Talbutikken's datter).

Åhh gud, hvor fik jeg bare en lille klump i halsen, da jeg hørte det. Syntes det er så stort af Patricia.

http://www.bt.dk/x-factor/synger-for-12-aarig-doed-fan

det går da lige i tudekanalerne...  hvor er det stort a hende...

Anmeld

18. februar 2011

wamse

Jeg synes det er en rørende tanke 

Anmeld

18. februar 2011

Lilac

FrkT skriver:

OMG! Jeg kan slet ikke HA Patricia. Og så synes jeg desværre det der lugter LANGT væk af at få en masse positiv omtale og rent mediestunt, for at folk skal stemme på hende i aften (fordi hun VED hun står for skud for at ryge ud).... nej hvor synd at en 12-årig piges tragiske død skal gøres til mediestunt! 

sådan ser jeg det absolut ikke - jeg tror virkelig det er meget få mennesker der kunne finde på at bruge en andes død som et mediestunt!

Anmeld

18. februar 2011

Diana...

SussieThyssen skriver:

Uanset hvad der ligger bag...så er tanken rørende.
Overvejer at se x-factor, selvom jeg er stået af det program allerede andet år det kørte.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. februar 2011

DLM

hun virker ikke som en person der ville bruge en 12 årig piges død til at vinde stemmer. håber jeg da ved den søde grød heller ikke der var nogen der kunne finde på.

synes det er en smuk tanke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.