Synger for 12-årig død fan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

FrkT

Ox. skriver:

Tænkte desværre akkurat det samme ...

Rart at se at det ikke bare er mig der er helt gal på den så  Selvom det er modbydeligt hvis vi har ret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

FrkT

Lilac skriver:

sådan ser jeg det absolut ikke - jeg tror virkelig det er meget få mennesker der kunne finde på at bruge en andes død som et mediestunt!

Jeg vil da bare håbe at du har ret  Men tror nu desværre der er alt for mange som kunne! 

Anmeld

18. februar 2011

Leonora

jeg blir lidt øv over at folk med det samme skal finde noget negativt....isæs når ingen ved om det faktisk er medierne der skaber denne historie...medierne får det frem de gerne vil (ses også i DUM og andre tv programmer)....

Hvem ved hvem der har skabt denne historie.....

Nå men go aften alligevel

Anmeld

18. februar 2011

132319

Jeg synes det er yderst respektløst at sidde og kalde det et mediestunt når man INTET aner om det og især når pigens mor er bruger herinde! 

Havde det været min datter, ville jeg blive utrolig rørt af at læse artiklen -Og hvem ved, måske er Patricia bare et menneske der rent faktisk har følelser og ønsker at vise det!

DROP jeres negativitet og vis lidt respekt for de efterladte!

Anmeld

18. februar 2011

heaven

MHK skriver:

Jeg synes det er yderst respektløst at sidde og kalde det et mediestunt når man INTET aner om det og især når pigens mor er bruger herinde! 

Havde det været min datter, ville jeg blive utrolig rørt af at læse artiklen -Og hvem ved, måske er Patricia bare et menneske der rent faktisk har følekser og ønsker at vise det!

SÅDAN...... så nemt kan det siges!!!!

Jannie - helt enig.

Anmeld

18. februar 2011

Lise

MHK skriver:

Havde det været min datter, ville jeg blive utrolig rørt af at læse artiklen -Og hvem ved, måske er Patricia bare et menneske der rent faktisk har følelser og ønsker at vise det!

Anmeld

18. februar 2011

Stumpen

MHK skriver:

Med den baggrundsviden vi har fået om hende, så tror jeg heller ikke hun er typen der ville bruge sådan en tragisk hændelse som mediestunt..

Anmeld

18. februar 2011

Manakauapo

Leonora skriver:

jeg blir lidt øv over at folk med det samme skal finde noget negativt....isæs når ingen ved om det faktisk er medierne der skaber denne historie...medierne får det frem de gerne vil (ses også i DUM og andre tv programmer)....

Hvem ved hvem der har skabt denne historie.....

Nå men go aften alligevel

Nu så jeg lige på facebook, at Selina havde delt et link med en artikel omkring det. Du kan lige se det her. Så tror ikke helt, det bare et mediestunt. (ikke lige til dig, men til de mere "kritiske")

http://www.dr.dk/Regioner/Bornholm/Nyheder/Bornholm/2011/02/18/170316.htm?sms_ss=facebook&at_xt=4d5ea315938c9a62%2C0

Men syntes det er så øv, at folk bare straks bliver så negetive. Det er da en sød tanke fra Patricia's side. Uanset om man kan lide hende eller ej.

Anmeld

18. februar 2011

Manakauapo

MHK skriver:

Så enig. Forstår slet ikke at folk kan være så negative overfor det. Det er da en sød tanke fra Patricia's side, her midt i en familie's store srog over tabet af deres ældste datter.

Anmeld

18. februar 2011

qp

FrkT skriver:

OMG! Jeg kan slet ikke HA Patricia. Og så synes jeg desværre det der lugter LANGT væk af at få en masse positiv omtale og rent mediestunt, for at folk skal stemme på hende i aften (fordi hun VED hun står for skud for at ryge ud).... nej hvor synd at en 12-årig piges tragiske død skal gøres til mediestunt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.