Nogen der har set "Due Date"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

smokin

sarahb skriver:

EIIII det havde jeg lige glemt, og nu skrald griner jeg... hahahahahah.. Det er jo SÅÅÅÅ sjovt...

hahaha jeg brækker mig af grin nu!

http://www.youtube.com/watch?v=LINez2KRm2w

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

<3

Zette skriver:

Jeg tror desværre bare at jeg synes det er lidt sippet! Der er godt nok mange film du så ikke kan se, hvis du bliver påvirket hver gang noget grimt sker..... ?

Jeg synes det er helt ok du har det sådan, sådan har jeg det bare ikke. Og ser ikke noget forkert i at jeg synes det bare er en film. Og det er i hvert fald ikke foruroligende eller noget i den duer. Bliver da ikke et dårligere menneske af at jeg tager let på fiktion. 

Ork der er MANGE film som jeg går langt uden om efter jeg er blevet mor. Alle gyserfilm eller scener med små børn kan virkelig få mit moderinstinkt op at ringe. Det er nu ikke tilfældet her, men at jeg finder det helt hen i vejret at en film der bliver fremstillet som en sjov film om noget med en fødsel med en skæv vinkel og så bliver det ukritisk fremstillet at et barn bliver slået. Tror forskellen for mig er at her er der tale om et barn, mens med hensyn til fx. hashrygningen er det samtykkende voksne.

Som sagt så slukkede jeg efter scenen med mavepusteren og så ikke resten af filmen, så ved ikke om det blev gjort noget ved det senere.

Anmeld

18. februar 2011

bøgelund

Zette skriver:

hahaha den er sku også for god! jeg var helt færdig da der stod en tiger i deres suite om morgenen!  Men nej den er absolut heller ikke for sarte sjæle.... Og der tager de jo stoffer 

http://www.youtube.com/watch?v=1YaWynZWUuM

og det her.. 

Anmeld

18. februar 2011

<3

Chewy skriver:

Prøv nu at hør, det er en film for fanø og det er ikke mishandling det der!! Ej, rundstyk altså, men kan man hidse sig op over det, er det fordi man vil hidse sig op over det.... Man kan slet ikke sammenligne det med, hvis der var en voldtægt - det tåler ingen sammenligning overhovedet. Drengen provokerer jo netop ham, og han reagere, men scenen i sig selv kan jeg slet ikke se er voldelig eller anstødelig.... og det er da slet ikke mishandling....

Ej stop lige en gang så fordi et barn provokerer ham så er det ok at slå???

Nej nej nej. Den må du længere ud på landet med!

Anmeld

18. februar 2011

CamillaValby

Jeg var inde og se den med nogle piger for nogle uger siden, må nok indrømme at jeg syntes at den var vildt sjov.

Det er jo en film der ikke er bygget på noget autentisk så jeg kan ikke se noget galt i det.

Den var så plat at den var vildt sjov

Anmeld

18. februar 2011

<3

sarahb skriver:

oki, jeg synes bare hele filmen er så overdrevet så jeg ville ikke kunne blive anstødt over det.. Det ville være noget ander for mig hvis det fx var en thriller eller en drama så ville hele konteksten i filmen være helt anderledes..

Tja... synes den var lidt plat inden den scene og slukkede så. Så alle de scener I nævner har jeg ikke set.

Anmeld

18. februar 2011

Chewy

Kirle skriver:

Ej stop lige en gang så fordi et barn provokerer ham så er det ok at slå???

Nej nej nej. Den må du længere ud på landet med!

Nu vil du også bare finde noget i det jeg siger at gå imod. Det er jo slet ikke det jeg siger og det står heller ingen steder. Plottet i komedien er jo at han provokere og han reagerer. Det er det sjove. Så drop den der!!

Nå, jeg melder mig ud af denne debat nu, for synes det er blevet for langt ude. Du har tydeligvis din holdning og vil ikke se det fra andre synspunkter end dit eget. Du opretter denne tråd og langt de fleste af os er ikke enige med dig, og det lader du ikke helt til at kunne håndtere....

Over and out fra mig!

Anmeld

18. februar 2011

<3

Chewy skriver:

Nu vil du også bare finde noget i det jeg siger at gå imod. Det er jo slet ikke det jeg siger og det står heller ingen steder. Plottet i komedien er jo at han provokere og han reagerer. Det er det sjove. Så drop den der!!

Nå, jeg melder mig ud af denne debat nu, for synes det er blevet for langt ude. Du har tydeligvis din holdning og vil ikke se det fra andre synspunkter end dit eget. Du opretter denne tråd og langt de fleste af os er ikke enige med dig, og det lader du ikke helt til at kunne håndtere....

Over and out fra mig!

Nej jeg finder ikke noget at være imod på. Jeg stiller mig tværtimod kritisk over det rationale - et barn provokerer, en voksen slår - i en sammenhæng er okay og i en anden ikke er. Nej det er ALTID ikke i orden og længere er den ikke i min bog.

Jeg har det fint med at mange finder filmen sjov, og er uenige med mig men jeg har det svært ved at vold mod børn kan gradbøjes.

Anmeld

18. februar 2011

PernilleB

Kirle skriver:

Det er der hvor sønnen af hashsælgeren hiver R.D.jr i slipset og bliver advaret også *pow* bagefter ligger han og hiver efter vejret på gulvet! Så du slet ikke det?

Både min kæreste og jeg var helt paf og slukkede lige efter!

nåååååh, jo nu kan jeg godt huske det...!! ja, det er selvf ikk vildt godt fundet på... kunne bedre have tænkt mig han gav ham em alm. endefuld, and a give ham en mavepuster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.