Nogen der har set "Due Date"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

M.O.A.R.

Zette skriver:

Absolut, og jeg vil da gerne indrømme at det ikke rører mig at se voldtægt, vold, død osv i film - det er jo bare fiktion!

Det rører mig derimod meget hvis jeg ser nogle slå, ruske eller på anden måde forulempe børn i en forretning fx. Det har jeg ikke respekt for!

enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

bøgelund

Zette skriver:

Absolut, og jeg vil da gerne indrømme at det ikke rører mig at se voldtægt, vold, død osv i film - det er jo bare fiktion!

Det rører mig derimod meget hvis jeg ser nogle slå, ruske eller på anden måde forulempe børn i en forretning fx. Det har jeg ikke respekt for!

der er da også en væsentlig forskel.. det er film, og vi sluger det! må vi jo gøre,siden produktionen af sådanne film fortsætter.. 

det er det DE FLESTE vil se..

Anmeld

18. februar 2011

smokin

sarahb skriver:

ja ... hihi..

Jeg går da på ingen måder ind for børne mishandling.. Men det er en film... Og hele sammenhængen i filmen gør jo at det ikke er virkeligt og at det ikke er noget man sidder og sluger råt og tænker aiiiiii skete det der virkelig....

Nej den er jo præcis så langt ude.... ALT det der sker! 

Skulle jeg så trille tårer da de drikker hans far som kaffe!???! 

Hahahaha.... 

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Zette skriver:

Nej den er jo præcis så langt ude.... ALT det der sker! 

Skulle jeg så trille tårer da de drikker hans far som kaffe!???! 

Hahahaha.... 

EIIII det havde jeg lige glemt, og nu skrald griner jeg... hahahahahah.. Det er jo SÅÅÅÅ sjovt...

Anmeld

18. februar 2011

bøgelund

Zette skriver:

Jeg synes den var virkelig sjov! Eller der da han opdager han har haft pungen hele tiden! hahaha... 

jaaa.. 

har du set "hangover"? der er ham den langhåret os med.. den minder om.. GENIAL film.. men heller ikke for sarte sjæle.. 

Anmeld

18. februar 2011

Chewy

Kirle skriver:

Under ingen omstændigheder vil jeg finde børnemishandling sjovt. Og det gør mig foruroliget at du har den holdning.

Prøv nu at hør, det er en film for fanø og det er ikke mishandling det der!! Ej, rundstyk altså, men kan man hidse sig op over det, er det fordi man vil hidse sig op over det.... Man kan slet ikke sammenligne det med, hvis der var en voldtægt - det tåler ingen sammenligning overhovedet. Drengen provokerer jo netop ham, og han reagere, men scenen i sig selv kan jeg slet ikke se er voldelig eller anstødelig.... og det er da slet ikke mishandling....

Anmeld

18. februar 2011

smokin

Kirle skriver:

hov hov du siger at du bare synes det er en film og herregud og derfor reagerer du ikke, det sætter jeg over i en anden ligeså slem relation i mine øjne og så går du i defensiven.

Jeg er da ked af hvis du synes jeg har en "kedelig" måde at skrive på det er ikke min mening. Men det er da når noget bliver serveret i en ellers "hyggelig" sammenhæng at man kan få rykket nogle grænser som man ellers ikke bør/skal.

Jeg tror desværre bare at jeg synes det er lidt sippet! Der er godt nok mange film du så ikke kan se, hvis du bliver påvirket hver gang noget grimt sker..... ?

Jeg synes det er helt ok du har det sådan, sådan har jeg det bare ikke. Og ser ikke noget forkert i at jeg synes det bare er en film. Og det er i hvert fald ikke foruroligende eller noget i den duer. Bliver da ikke et dårligere menneske af at jeg tager let på fiktion. 

Anmeld

18. februar 2011

<3

sarahb skriver:

Jeg så den og synes den er vildt sjov..
Altså det er jo slet ikk fordi man opfordrer til det på nogle måder..
Hva så når han falder i søvn i bilen eller der blir røget hash osv osv. Det er da heller ikk fedt og også forbudt med hashen men det et sgu da for sjov og sammenhængen er jo slet ikk børne mishandling..

Jeg tror forskellen for mig er at her er der tale om et barn, de andre tilfælde er det samtykkende voksne. Som sagt så slukkede jeg efter scenen med mavepusteren og så ikke resten af filmen.

Anmeld

18. februar 2011

smokin

bøgelund1 skriver:

jaaa.. 

har du set "hangover"? der er ham den langhåret os med.. den minder om.. GENIAL film.. men heller ikke for sarte sjæle.. 

hahaha den er sku også for god! jeg var helt færdig da der stod en tiger i deres suite om morgenen!  Men nej den er absolut heller ikke for sarte sjæle.... Og der tager de jo stoffer 

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Kirle skriver:

Jeg tror forskellen for mig er at her er der tale om et barn, de andre tilfælde er det samtykkende voksne. Som sagt så slukkede jeg efter scenen med mavepusteren og så ikke resten af filmen.

oki, jeg synes bare hele filmen er så overdrevet så jeg ville ikke kunne blive anstødt over det.. Det ville være noget ander for mig hvis det fx var en thriller eller en drama så ville hele konteksten i filmen være helt anderledes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.