Nogen der har set "Due Date"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

sarahb

Jeg så den og synes den er vildt sjov..
Altså det er jo slet ikk fordi man opfordrer til det på nogle måder..
Hva så når han falder i søvn i bilen eller der blir røget hash osv osv. Det er da heller ikk fedt og også forbudt med hashen men det et sgu da for sjov og sammenhængen er jo slet ikk børne mishandling..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

sus34

Jeg har set filmen og jeg synes faktisk også den var virkelig morsom.

En film er og bliver jo en film! Jeg har jo heller ikke problemer med at se en rigtig tjubang film, men det betyder da heller ikke jeg synes vold er ok. Eller en film med talende dyr... men jeg synes da heller ikke dyr skal gå rund og tale...

Anmeld

18. februar 2011

smokin

sarahb skriver:

Jeg så den og synes den er vildt sjov..
Altså det er jo slet ikk fordi man opfordrer til det på nogle måder..
Hva så når han falder i søvn i bilen eller der blir røget hash osv osv. Det er da heller ikk fedt og også forbudt med hashen men det et sgu da for sjov og sammenhængen er jo slet ikk børne mishandling..

Eller når han sidder og onanere ved siden af Robert imens han sover  haha

Anmeld

18. februar 2011

bøgelund

Zette skriver:

Nej, prøv nu lige at lad vær at fremstille mig som om jeg er totalt ligeglad! Synes du har en kedelig måde at skrive på. 

Jeg går ikke ind for at man slår nogen som helst!!! Men det er jo bare en film for dælen. 

jeg må altså give dig ret. det er bare en film. det kan nu heller ikke gøre mig forarget. lidt overdrevet reaktion hvid du spørger mig.. Due date er en sjov film..

Anmeld

18. februar 2011

<3

Zette skriver:

Nej, prøv nu lige at lad vær at fremstille mig som om jeg er totalt ligeglad! Synes du har en kedelig måde at skrive på. 

Jeg går ikke ind for at man slår nogen som helst!!! Men det er jo bare en film for dælen. 

hov hov du siger at du bare synes det er en film og herregud og derfor reagerer du ikke, det sætter jeg over i en anden ligeså slem relation i mine øjne og så går du i defensiven.

Jeg er da ked af hvis du synes jeg har en "kedelig" måde at skrive på det er ikke min mening. Men det er da når noget bliver serveret i en ellers "hyggelig" sammenhæng at man kan få rykket nogle grænser som man ellers ikke bør/skal.

Anmeld

18. februar 2011

bøgelund

Zette skriver:

haha, det er os for godt.. plejer han altid inden sengetid.. 

Anmeld

18. februar 2011

Alína Hólm

rigtigt at det burde man ikke.

men synes selv det var meget morsom

Anmeld

18. februar 2011

smokin

bøgelund1 skriver:

jeg må altså give dig ret. det er bare en film. det kan nu heller ikke gøre mig forarget. lidt overdrevet reaktion hvid du spørger mig.. Due date er en sjov film..

Absolut, og jeg vil da gerne indrømme at det ikke rører mig at se voldtægt, vold, død osv i film - det er jo bare fiktion!

Det rører mig derimod meget hvis jeg ser nogle slå, ruske eller på anden måde forulempe børn i en forretning fx. Det har jeg ikke respekt for!

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Zette skriver:

ja ... hihi..

Jeg går da på ingen måder ind for børne mishandling.. Men det er en film... Og hele sammenhængen i filmen gør jo at det ikke er virkeligt og at det ikke er noget man sidder og sluger råt og tænker aiiiiii skete det der virkelig....

Anmeld

18. februar 2011

smokin

bøgelund1 skriver:

haha, det er os for godt.. plejer han altid inden sengetid.. 

Jeg synes den var virkelig sjov! Eller der da han opdager han har haft pungen hele tiden! hahaha... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.