Nogen der har set "Due Date"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
38 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2011

<3

Jeg så den forleden og blev ærligt talt helt forarget! Der er en voksen mand, Robert Downey jr. eller hvad han hedder som giver et barn en mavepuster og truer ham til at holde mund!

Det her skulle være en komedie! Men det her vidner om en indstilling til at slå børn som går langt over mine grænser!

Nå men kan altså bestemt ikke anbefale den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

oo

aj! seriøst?!

Anmeld

18. februar 2011

PernilleB

den scene kan jeg så ikk lige huske, men synes den var hylende morsom ellers..!! nej, det er selvf et forkert budskab a sende, enig... men kan som sagt ikk huske det...

Anmeld

18. februar 2011

<3

Tjuhl skriver:

aj! seriøst?!

Jep! Det er en kvinde, som Juliette Lewis spiller, søn og en yngre datter overværer overfaldet. Begge børn sidder bagefter som kuede mens R.D.jr. spiller fandango. Det er helt tydeligt at det er meningen at det skal være sjovt.

Jeg troede jeg skulle se en sød film om (endnu) fødsel og alt der dertilhører...

Anmeld

18. februar 2011

Chewy

Synes du er liiiidt sippet, må jeg indrømme. Det er jo bare en film og en komedie netop, så jeg kunne altså sagtens bare grine af det.

Jeg synes, den var meget sjov faktisk 

Anmeld

18. februar 2011

<3

PernilleB skriver:

den scene kan jeg så ikk lige huske, men synes den var hylende morsom ellers..!! nej, det er selvf et forkert budskab a sende, enig... men kan som sagt ikk huske det...

Det er der hvor sønnen af hashsælgeren hiver R.D.jr i slipset og bliver advaret også *pow* bagefter ligger han og hiver efter vejret på gulvet! Så du slet ikke det?

Både min kæreste og jeg var helt paf og slukkede lige efter!

Anmeld

18. februar 2011

<3

Chewy skriver:

Synes du er liiiidt sippet, må jeg indrømme. Det er jo bare en film og en komedie netop, så jeg kunne altså sagtens bare grine af det.

Jeg synes, den var meget sjov faktisk 

Under ingen omstændigheder vil jeg finde børnemishandling sjovt. Og det gør mig foruroliget at du har den holdning.

Anmeld

18. februar 2011

smokin

I kan se klippet her: 

http://www.youtube.com/watch?v=82-kNNefhBk

Tænker at det bare er fiktion!  Havde nok reageret anerledes hvis det var IRL.

Anmeld

18. februar 2011

<3

Zette skriver:

I kan se klippet her: 

http://www.youtube.com/watch?v=82-kNNefhBk

Tænker at det bare er fiktion!  Havde nok reageret anerledes hvis det var IRL.

Jo men det holder jo ikke at i en ellers feel-good-film at der så er noget så grænseoverskridende. Så hvis der var en voldtægt så ville du også trække på skuldrene?

Forhåbentlig ikke da.

Anmeld

18. februar 2011

smokin

Kirle skriver:

Jo men det holder jo ikke at i en ellers feel-good-film at der så er noget så grænseoverskridende. Så hvis der var en voldtægt så ville du også trække på skuldrene?

Forhåbentlig ikke da.

Nej, prøv nu lige at lad vær at fremstille mig som om jeg er totalt ligeglad! Synes du har en kedelig måde at skrive på. 

Jeg går ikke ind for at man slår nogen som helst!!! Men det er jo bare en film for dælen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.