nu kan jeg altså ikke lade være... 
jeg syntes det er pudsigt, sådan som vi som 'race' har fået det, efterhånden som vi bliver 'civiliserede..' - grundlæggende set er vores mælkeorganer, læs vores bryster, skabt til at give mad vores afkom. Det har vi tilfælles med køer, heste, grise, delfiner, ect. og så er det ligemeget om det er kalve, føl eller whatever der får det serveret. Og rigtigt mange steder i dyreverdenen ammer hundyr hinandens unger, i det mindste inden for familien, sådan at en mormor giver sin datters unger mad, eller en tante sine niecer og nevøer...
Hos os er det i løbet af vores udvikling blevet sådan at vores bryster har en større betydning for os som seksual-objekter, der groft sagt bruges til at trække mulige han-køns til, end til at amme vores, eller andres, børn med. Ja, jeg ved godt, at der sikkert er mange der vil nægte at det er sådan vi tænker, og at vores bryster er noget vi er glade for for vores egen skyld, og at den så ikke er længere.
Men de har jo stor betydning for vores selvværd, hvilket igen er afhængig af hvad andre tænker ved synet af os. Hvis mine bryster ender med at hænge nede på knæene, kunne jeg da godt finde på at få dem opereret op på plads igen, og sådan er der vel mange der har det.
Jeg tror en mand ubevidst finder et par smukke velsiddende bryster mere tiltrækkende end et par der har facon som strømper med småsten i bunden, fordi han på den måde vurderer, at den her kvinder har ikke født så mange børn, at hun ikke sagtens ville kunne klare et par stykker til, ergo er hun en god 'avlshoppe', lad os se noget mere til hende....
Men i virkeligheden er der jo ikke noget som helst intimt ved et bryst, hvis man sammenligner det med alle andre dyremødre, der ammer deres små. De har faktisk intet at gøre med vores kønsorganer, som man med rette kan kalde intim-området, men vi gør dem til det, fordi vi pålægger dem en seksuel betydning. Og når vi gør det, bliver det også lige pludselig for intemt at amme andres børn, eller at lade sine egne amme af andre. Ja for nogle mødre er det endda for intimt at amme deres egen børn, de finder tanken væmmelig, og i vores tid hvor man kan få en flaske mme til sin baby, er det jo heller ikke nødvendigt...
det her er ikke ment fordømmende eller genereliserende, jeg syntes bare det er stof til eftertanke.