Kunne du amme en andens barn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

twinboys

Pia. skriver:

Ja det kunne jeg sagtens - hvis det var nødvendigt... og det er det jo i denne her situation... Men havde jeg en anden mulighed med et sundt og raskt barn - ville jeg ikke amme andres børn, men jeg kunne godt hvis det som sagt var nødvendigt og modermælken var det bedste...

Knus Pia.

Jeg har vidregivet min modermælk til Skejby sygehus til andre små fortidligt fødte børn...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Pia.

twinboys skriver:

Jeg har vidregivet min modermælk til Skejby sygehus til andre små fortidligt fødte børn...

Majbritt

ja det kunne jeg også sagtens gøre - hvis man havde så meget mælk at man kunne give videre af det - så er det da bare at gøre det...

Anmeld

18. februar 2011

Lady Marion <3

twinboys skriver:

Majbritt

Det en anden sag at malke ud , det undersøgte jeg selv men jeg havde ammet for mange mdr til at de kunne bruge det på neo ... Det var mere om i ville kunne amme en andens barn hvis det var nødvendigt

Anmeld

18. februar 2011

mor-til-vanessa

min søster har ammet min datter og jeg hendes da de var små.

ville slet ikke have et problem med det, hvis en andens barn virkelig var sulten, så ville jeg da helt klart amme det, hvis jeg måtte. ville ikke kunne klare at se en sulten barn og så ikke gøre noget

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

Muffi<3 skriver:

Det en anden sag at malke ud , det undersøgte jeg selv men jeg havde ammet for mange mdr til at de kunne bruge det på neo ... Det var mere om i ville kunne amme en andens barn hvis det var nødvendigt

Ja jeg gav en til Pia´s indlæg for det er også der jeg står...

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

Pia. skriver:

ja det kunne jeg også sagtens gøre - hvis man havde så meget mælk at man kunne give videre af det - så er det da bare at gøre det...

ja og hjælpe andre små pus

Anmeld

18. februar 2011

Lady Marion <3

mor-til-vanessa skriver:

min søster har ammet min datter og jeg hendes da de var små.

ville slet ikke have et problem med det, hvis en andens barn virkelig var sulten, så ville jeg da helt klart amme det, hvis jeg måtte. ville ikke kunne klare at se en sulten barn og så ikke gøre noget

Min kusine ammede også hendes niece   hvis man er rigtig tæt med sin søster syntes jeg det er helt fint ..

Anmeld

18. februar 2011

mor-til-vanessa

Muffi<3 skriver:

Min kusine ammede også hendes niece   hvis man er rigtig tæt med sin søster syntes jeg det er helt fint ..

mig og min søster er meget tætte vi har været sammen stort set hver dag i vores barsel og der er også kun 3 uger mellem vores børn. og nu er vi også startet på samme udd

Anmeld

18. februar 2011

Lady Marion <3

mor-til-vanessa skriver:

mig og min søster er meget tætte vi har været sammen stort set hver dag i vores barsel og der er også kun 3 uger mellem vores børn. og nu er vi også startet på samme udd

Ej hvor fedt altså

Anmeld

18. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nu så jeg desværre ikke selv programmet igår.

Personligt bryder jeg mig ikke om, at 4-5 årige bliver ammet eller for den sagsskyld børn over 2 år 

Jeg ville godt kunne amme min søsters eller en nær venindes barn uden problemer. Jeg ville også rigtig gerne hjælpe andre, men så ville jeg malke ud og give det på flaske.

Jeg havde desværre ikke mælk nok til, at kunne give ud af ellers havde jeg glædeligt givet det til Hvidovre Hospital

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.