Kunne du amme en andens barn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
36 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Lady Marion <3

Efter programmet i går var jeg lidt rystet   Jeg syntes det overskrider mine grænser helt vildt at de 2 store børn på 4 og 5 blev ammet ,, endda samtidig

Jeg syntes det var så flot at hende damen rejste til Sudan og ammede de 3 små sultede negerbørn   Det ville jeg også sagtens kunne gøre , det vile slet ikke genere mig at amme andres børn hvis det virkelig var nødvendigt .. Jeg ville aldrig bryde mig om at andre ammede mit barn, men var det livsnødvendigt så var det selvf. helt i orden ... Hvordan ser i på det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Pia.

Ja det kunne jeg sagtens - hvis det var nødvendigt... og det er det jo i denne her situation... Men havde jeg en anden mulighed med et sundt og raskt barn - ville jeg ikke amme andres børn, men jeg kunne godt hvis det som sagt var nødvendigt og modermælken var det bedste...

Knus Pia.

Anmeld

18. februar 2011

Muffi<3 skriver:

Efter programmet i går var jeg lidt rystet   Jeg syntes det overskrider mine grænser helt vildt at de 2 store børn på 4 og 5 blev ammet ,, endda samtidig

Jeg syntes det var så flot at hende damen rejste til Sudan og ammede de 3 små sultede negerbørn   Det ville jeg også sagtens kunne gøre , det vile slet ikke genere mig at amme andres børn hvis det virkelig var nødvendigt .. Jeg ville aldrig bryde mig om at andre ammede mit barn, men var det livsnødvendigt så var det selvf. helt i orden ... Hvordan ser i på det ??

Jeg så ikke programmet, men 4-5 år!?!?

Jeg har tit haft tænkt på det med at amme et andet barn, eller lade mit eget barn blive ammet af en anden.. Jeg har ik rigtigt kunne finde mig en holdning til det.. Synes det er en smugle hmm.. klamt!? Jeg ved ik helt.. Men selvfølgelig, hvis det var livsnødvendigt, så ville det jo være noget helt andet!!

Stine og Lisa.

Anmeld

18. februar 2011

Valle81

Ja det kunne jeg hvis det var nødvendigt - som i nødsituation eller hvis man fx boede i Afrika og det var den mulighed der var.

Men amme naboens barn - nej:0)

Anmeld

18. februar 2011

Noneother

Jeg har nok i bund og grund samme holdning som dig. Jeg elsker at amme min egen søn, og hvis jeg havde overskydende mælk som kunne redde andres børn, ville jeg helt klart gi´det videre. Jeg synes virkelig det er SÅ flot gjort af folk!

Når det så er sagt kunne jeg aldrig finde på "bare" at amme en andens barn for morskabens/fællesskabets skyld. Det ville på en eller anden måde overskride en personlig grænse for mig. -Mine bryster tilhører min søn  

Anmeld

18. februar 2011

Lady Marion <3

Sagde til manden i går efter programmet at jeg ville slå mig ned som selvstændig "amme"  nu

Anmeld

18. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

nix, og jeg vil iikke lade andre amme mit barn

Anmeld

18. februar 2011

Lady Marion <3

Tilmeldt skriver:

Jeg så ikke programmet, men 4-5 år!?!?

Jeg har tit haft tænkt på det med at amme et andet barn, eller lade mit eget barn blive ammet af en anden.. Jeg har ik rigtigt kunne finde mig en holdning til det.. Synes det er en smugle hmm.. klamt!? Jeg ved ik helt.. Men selvfølgelig, hvis det var livsnødvendigt, så ville det jo være noget helt andet!!

Stine og Lisa.

Ja sgu   4 og 5 og de ville begge samtidig hi hi ,,, jeg sad og blev sådan en lille smule genert over det

Anmeld

18. februar 2011

Vial

For det første ville jeg aldrig amme så store børn.  For det andet så er det enormt grænseoverskridende for mig, at man ammer hinandens børn for hyggens skyld og sammenligner det med at give hinanden et knus!

Jeg kunne sagens amme andre børn, hvis det var (livs)nødvendigt. Mine børn kunnne også godt få lov at få mælk hos en anden. Ville dog foretrække at hun malkede ud og gav det i flaske. Det er alt for intimt efter min mening at sutte på andre kvinders bryster.

Anmeld

18. februar 2011

kiwilouise

Muffi<3 skriver:

Sagde til manden i går efter programmet at jeg ville slå mig ned som selvstændig "amme"  nu

hahaah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.