Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Og til TS: UNDSKYLD! Det almægtige sidespring fra din oprindelige tråd! Jeg blev bare lige grebet af en indre frustration, som helt sikkert skulle være dukket op andetsteds, i egen tråd foreksempel.
Og til TS: UNDSKYLD! Det almægtige sidespring fra din oprindelige tråd! Jeg blev bare lige grebet af en indre frustration, som helt sikkert skulle være dukket op andetsteds, i egen tråd foreksempel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Ja og tusinde tak for den dejlige kommentar til isaac's billede har svaret derinde
Ja og tusinde tak for den dejlige kommentar til isaac's billede har svaret derinde
velbekomme
HOV .. og tak for dine kommentarer også da (ku jeg li se nu hehe)
Har også svaret derinde Egentlig skide irri man ikk kan citere i billed album så den anden får besked om svar
ej sådan nogen sko må tøserne da have.. hvilke har du købt??
Chatarina skriver: ej sådan nogen sko må tøserne da have.. hvilke har du købt??
sarahb skriver: har bare købt sko fra hm og så bestilt sten fra nettet... Så fedt...Skal lige have bestilt nogle sorte sten, det tror jeg også ville være ret fint..
har bare købt sko fra hm og så bestilt sten fra nettet... Så fedt...Skal lige have bestilt nogle sorte sten, det tror jeg også ville være ret fint..
ej sådan nogen bliver de nød ti at eje tager du også bestilling på dem?
Chatarina skriver: ej sådan nogen bliver de nød ti at eje tager du også bestilling på dem?
hejsa...hvornår tænker du at gå igang med prod. af de der uroer ? Jeg er også meget interesseret...FIne ting!
sarahb skriver: nej brugte træ tingen fra min gamle uro. Men tror jeg begynder at lave dem og måske sælge dem, for har fundet en supplyer på en masse lækre hjerter og stjerner m.m.
nej brugte træ tingen fra min gamle uro. Men tror jeg begynder at lave dem og måske sælge dem, for har fundet en supplyer på en masse lækre hjerter og stjerner m.m.
Ej hvor lækkert.Når jeg bliver gravid vil jeg have sådan enwaw siger jeg bare
Kruse90 skriver: Ej hvor lækkert.Når jeg bliver gravid vil jeg have sådan enwaw siger jeg bare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128