kreativ med rhinesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Hasselnødden

dorthemus skriver:

Tror det vil se raffi ud...bare smæk nogle STOOOORE på, så man ikke ser hvor meget de er skrumpet ind

Uh du siger noget  måske jeg også skulle melde mig ind her..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

sarahb

dorthemus skriver:

Mine babser

Hahahajaja... Hvor fedt.. En udfordring ... Hihi det er sgu iorden

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Uh du siger noget  måske jeg også skulle melde mig ind her..  

Ja det er bagsiden af en lang ammeperiode

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

sarahb skriver:

Hahahajaja... Hvor fedt.. En udfordring ... Hihi det er sgu iorden

Anmeld

18. februar 2011

Hasselnødden

dorthemus skriver:

Ja det er bagsiden af en lang ammeperiode

Njah for mit vedkommende var det desværre kun 4 måneder, så stoppede kroppen helt af sig selv, men det har stadigvæk haft samme effekt som en lang periode åbenbart... jeg ville ihvertfald gerne kunne slukke for lyden af dem, når jeg hopper uden bh  og det var kun en 75b inden.

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

Njah for mit vedkommende var det desværre kun 4 måneder, så stoppede kroppen helt af sig selv, men det har stadigvæk haft samme effekt som en lang periode åbenbart... jeg ville ihvertfald gerne kunne slukke for lyden af dem, når jeg hopper uden bh  og det var kun en 75b inden.

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA

...må jeg foreslå, at du så IKKE hopper

Anmeld

18. februar 2011

Hasselnødden

dorthemus skriver:

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA

...må jeg foreslå, at du så IKKE hopper

Så skal manden og jeg godt nok være voldsomt rolige når vi skal sexe - amen jeg kan bare ikke foredrage lyden af dem. Før var det kun lidt det ene, nu er det begge...  og nej, jeg overvejer ikke nogen former for operationer, så værre er det heller ikke. Men den lyd...  

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Det er jo FOR SKÆGT... Som du kan beskrive det HAHAHAHAHAHA

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

Så skal manden og jeg godt nok være voldsomt rolige når vi skal sexe - amen jeg kan bare ikke foredrage lyden af dem. Før var det kun lidt det ene, nu er det begge...  og nej, jeg overvejer ikke nogen former for operationer, så værre er det heller ikke. Men den lyd...  

Årh du er herlig

Så foreslår jeg du ligger nederst

Anmeld

18. februar 2011

Hasselnødden

Og til TS: UNDSKYLD! Det almægtige sidespring fra din oprindelige tråd!  Jeg blev bare lige grebet af en indre frustration, som helt sikkert skulle være dukket op andetsteds, i egen tråd foreksempel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.