Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor dejligt der findes så kreative personer derude, som kan bane vejen for os andre Jeg tænker lidt på om de rhinsten sidder godt nok fast på sutten, du ved både efter lang tids brug og kogning.. eller er det bare ment som en pyntegenstand? For det er ikke fordi den ikke er super sød og flot, men.. der er lige risikoen Ellers eneste ord herfra, keep up the good work
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Så viser man lige hvor meget overpris butikkerne tager Det er jo nogle gange helt hen i vejret.
Så viser man lige hvor meget overpris butikkerne tager Det er jo nogle gange helt hen i vejret.
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Hvor dejligt der findes så kreative personer derude, som kan bane vejen for os andre Jeg tænker lidt på om de rhinsten sidder godt nok fast på sutten, du ved både efter lang tids brug og kogning.. eller er det bare ment som en pyntegenstand? For det er ikke fordi den ikke er super sød og flot, men.. der er lige risikoen Ellers eneste ord herfra, keep up the good work
sarahb skriver: Tusinde tak...Har ellers aldrig været vildt kreativ. Men det kan være det er kommet med fødslen...
Tusinde tak...Har ellers aldrig været vildt kreativ. Men det kan være det er kommet med fødslen...
velbekomme
og haha ja det kan være bettefisen har tryllet lidt kreativ stof ud i dit blod
Lou87 skriver: velbekomme og haha ja det kan være bettefisen har tryllet lidt kreativ stof ud i dit blod
Feeeeed sut En skam at Runa ikke bruger sut
dorthemus skriver: Feeeeed sut En skam at Runa ikke bruger sut
sarahb skriver: Vi må smække nogle sten på noget andet hun ha kær..
Vi må smække nogle sten på noget andet hun ha kær..
Mine babser
dorthemus skriver: Mine babser
HA HA HA!
Mor til Elias 13.01.10 skriver: HA HA HA!
Tror det vil se raffi ud...bare smæk nogle STOOOORE på, så man ikke ser hvor meget de er skrumpet ind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128