kreativ med rhinesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Hasselnødden

Hvor dejligt der findes så kreative personer derude, som kan bane vejen for os andre  Jeg tænker lidt på om de rhinsten sidder godt nok fast på sutten, du ved både efter lang tids brug og kogning.. eller er det bare ment som en pyntegenstand? For det er ikke fordi den ikke er super sød og flot, men.. der er lige risikoen  Ellers eneste ord herfra, keep up the good work

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Så viser man lige hvor meget overpris butikkerne tager  Det er jo nogle gange helt hen i vejret.

Ja det er for vildt...

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hvor dejligt der findes så kreative personer derude, som kan bane vejen for os andre  Jeg tænker lidt på om de rhinsten sidder godt nok fast på sutten, du ved både efter lang tids brug og kogning.. eller er det bare ment som en pyntegenstand? For det er ikke fordi den ikke er super sød og flot, men.. der er lige risikoen  Ellers eneste ord herfra, keep up the good work

Sutten vil ikke blive brugt dagligt af os. Det er kun hvis det passer til tøjet og hvis vi skal noget. Men det er superlim og det holder jo til en del. Men ville ikke give min 2 årige søn den hvis han piller oh bider i den... havde en masse sten til overs og så synes jeg det ville være lidt sjovt...
Og mange tak

Anmeld

18. februar 2011

Lou87

sarahb skriver:

Tusinde tak...
Har ellers aldrig været vildt kreativ. Men det kan være det er kommet med fødslen...

velbekomme

og haha ja det kan være bettefisen har tryllet lidt kreativ stof ud i dit blod

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Lou87 skriver:

velbekomme

og haha ja det kan være bettefisen har tryllet lidt kreativ stof ud i dit blod

Ja og tusinde tak for den dejlige kommentar til isaac's billede har svaret derinde

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

Feeeeed sut  En skam at Runa ikke bruger sut

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

dorthemus skriver:

Feeeeed sut  En skam at Runa ikke bruger sut

Vi må smække nogle sten på noget andet hun ha kær..

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

sarahb skriver:

Vi må smække nogle sten på noget andet hun ha kær..

Mine babser

Anmeld

18. februar 2011

Hasselnødden

dorthemus skriver:

Mine babser

HA HA HA!  

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

HA HA HA!  

Tror det vil se raffi ud...bare smæk nogle STOOOORE på, så man ikke ser hvor meget de er skrumpet ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.