kreativ med rhinesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

sarahb

Kruse90 skriver:

waw hvor er det fiiint

Det giver jo gode ideer til når jeg selv engang skal være mor

Er helt vild med uroen, har du lavet den helt fra bunden?

nej brugte træ tingen fra min gamle uro. Men tror jeg begynder at lave dem og måske sælge dem, for har fundet en supplyer på en masse lækre hjerter og stjerner m.m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

GitteC78

sarahb skriver:

nej brugte træ tingen fra min gamle uro. Men tror jeg begynder at lave dem og måske sælge dem, for har fundet en supplyer på en masse lækre hjerter og stjerner m.m.

Hvis du begynder at lave flere forskellige uro, så vil jeg gerne købe en. Synes de er flotte

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

GitteC78 skriver:

Hvis du begynder at lave flere forskellige uro, så vil jeg gerne købe en. Synes de er flotte

Jeg lavet nogle skal bare have tingene hjem.. Der vil gå omkring 2 uger så går jeg igang

Anmeld

18. februar 2011

GitteC78

sarahb skriver:

Jeg lavet nogle skal bare have tingene hjem.. Der vil gå omkring 2 uger så går jeg igang

Okay. Hvad skal du ca have for dem, ved du det?

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Hold nu op, hvor kreativt Jeg havde aldrig selv tænkt på det med skoene og sutten, men det er da vildt smart! Go krea-mom 

Anmeld

18. februar 2011

Lou87

Super flot!
Du er virkelig kreativ anlagt, det må jeg sige

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

GitteC78 skriver:

Okay. Hvad skal du ca have for dem, ved du det?

Skal lige se hvad de løber op i... Men det bliver ikke mere end 150...
Og så kan den gøres personlig evt med et navn i en af snorrene og de uroer der bliver bliver ringe med plads til op til 16 snorre.. Det kommer an på hvordan det ser ud når man ser det oppe..

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Hold nu op, hvor kreativt Jeg havde aldrig selv tænkt på det med skoene og sutten, men det er da vildt smart! Go krea-mom 

Det er så fint. Så skoene på nettet til 700+ men det var for meget synes jeg. Og vupti så må man selv igang.. Hihi

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Lou87 skriver:

Super flot!
Du er virkelig kreativ anlagt, det må jeg sige

Tusinde tak...
Har ellers aldrig været vildt kreativ. Men det kan være det er kommet med fødslen...

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

Det er så fint. Så skoene på nettet til 700+ men det var for meget synes jeg. Og vupti så må man selv igang.. Hihi

Så viser man lige hvor meget overpris butikkerne tager  Det er jo nogle gange helt hen i vejret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.