Ud af hulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Ida.

msax skriver:

Dine tøse er bare så lækre... (også i den virkelige verden - tak for hygge idag).

Det har helt sikkert sine "fordele" at være to'er - der er bare nogen ting der går hurtigere. Syntes allerede jeg kan se det på Malte selvom han kun lige er fyldt 6 måneder.

Det er skønt at have dig tilbage.

Selv tak for hygge idag - selvom det altid er begrænset med sladder og sludder, når man er to voksne om fire børn, hvoraf tre af dem er i krudt-alderen....men de fik da i hvert fald klædt sig ud tøserne del gerne billederne herinde, hvis der ikke er andre end vores børn på

Ja det er noget andet at være to'er - på både godt og ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

msax

idamaria83 skriver:

Selv tak for hygge idag - selvom det altid er begrænset med sladder og sludder, når man er to voksne om fire børn, hvoraf tre af dem er i krudt-alderen....men de fik da i hvert fald klædt sig ud tøserne del gerne billederne herinde, hvis der ikke er andre end vores børn på

Ja det er noget andet at være to'er - på både godt og ondt

Jeg kigger på billederne imorgen - skal være ærlig og sige at jeg ikke gider lige nu... er egentlig så træt at jeg burde være gået i seng og taget til drømmeland

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

msax skriver:

Jeg kigger på billederne imorgen - skal være ærlig og sige at jeg ikke gider lige nu... er egentlig så træt at jeg burde være gået i seng og taget til drømmeland

Det haster bestemt ikke - skynd dig dog i seng kvinde

Anmeld

19. februar 2011

msax

idamaria83 skriver:

Det haster bestemt ikke - skynd dig dog i seng kvinde

jaja skal nok... det er bare lige lidt hyggeligt at sidde her og have en "baby-stund"

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

msax skriver:

jaja skal nok... det er bare lige lidt hyggeligt at sidde her og have en "baby-stund"

Det er altid hyggeligt - især når man, som jeg, har chokoladeis også

Anmeld

19. februar 2011

msax

idamaria83 skriver:

Det er altid hyggeligt - især når man, som jeg, har chokoladeis også

Åhh chokolade is... jeg havde kun an sjat rødvin fra igår aftes... vores hjem er rippet for slik og søde sager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.