Ud af hulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Lilac

Hvor er det dejligt at høre nyt fra jeres kant, og jeg synes da også det er helt vildt at Lina på kun 1 år og 9 mdr., allerede kan kende bogstaverne og de fleste farver! xxx kører stadig rundt i det med farverne og bogstaver har han overhovedet ikke vist interesse for før i går!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Rosa

Lilac skriver:

dejligt med endnu en psykologistuderende - og så er du kun et semester foran mig  

Vi har efterhånden infiltreret hele baby.dk - og snart...tager vi over - muahahahaha!!!! 

Ej, unskyld, jeg har ikke fået kaffe endnu, det er derfor 

Anmeld

18. februar 2011

lion

Hvor er det dejligt at hører fra dig.

Hvor er dine piger bare dygtige.

Hvor er de blvet store, og sikke nogle skønne billeder.

Jeg ved ikke hvad Cassandra kan af alle de ting, jo farve rød og tælle, spørg jeg hende bliver Julius 4 år, og det er HVER gang jeg spørg.

Hun elsker musik a og det vil hun hele tiden hører

Anmeld

18. februar 2011

Ida.

Lilac skriver:

Hvor er det dejligt at høre nyt fra jeres kant, og jeg synes da også det er helt vildt at Lina på kun 1 år og 9 mdr., allerede kan kende bogstaverne og de fleste farver! xxx kører stadig rundt i det med farverne og bogstaver har han overhovedet ikke vist interesse for før i går!

Ja den lille trunte er sg* noget fremme i skoene med en del ting - men hun er jo også to'er og det har helt sikkert noget at sige ift. de ting, hun interesserer sig for!!

Anmeld

18. februar 2011

Ida.

lion skriver:

Hvor er det dejligt at hører fra dig.

Hvor er dine piger bare dygtige.

Hvor er de blvet store, og sikke nogle skønne billeder.

Jeg ved ikke hvad Cassandra kan af alle de ting, jo farve rød og tælle, spørg jeg hende bliver Julius 4 år, og det er HVER gang jeg spørg.

Hun elsker musik a og det vil hun hele tiden hører

Tak for det Helene

Lina har overhovedet heller ikke styr på tal...det har slet slet ingen interesse - bogstaver er meget sjovere åbenbart

Og ja, musik er altid et hit hos de små

Anmeld

19. februar 2011

ooo

Ihh, hvor er det nogle dejlige piger du har!

Jeg er ret vild med billedet af Lina, der helt selv tager tøj på. Det går da godt.

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

Metchen skriver:

Ihh, hvor er det nogle dejlige piger du har!

Jeg er ret vild med billedet af Lina, der helt selv tager tøj på. Det går da godt.

Hehe ja - hun var MEGET koncentrereret MEGET længe...så rejste hun sig sådan der, og sagde "SÅ"

Anmeld

19. februar 2011

KWL

Jeg elsker dine billeder. Så Glade og smukke piger.

Tak for dejlig læsning

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

Kristinewl skriver:

Jeg elsker dine billeder. Så Glade og smukke piger.

Tak for dejlig læsning

Tak for komplimenterne søde

Anmeld

19. februar 2011

msax

Dine tøse er bare så lækre... (også i den virkelige verden - tak for hygge idag).

Det har helt sikkert sine "fordele" at være to'er - der er bare nogen ting der går hurtigere. Syntes allerede jeg kan se det på Malte selvom han kun lige er fyldt 6 måneder.

Det er skønt at have dig tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.