Ud af hulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

oo

årh det var HYGGELIGT! vi har lige puttet Sol og nu sidder jeg og guffer sukkeræg til den store guldmedalje og så var der sådan et godt langt indlæg jeg lige kunne synke ned i

jeg er VILDT imponeret over at dine unger kan bogstaver og SKRIVE! jeg ville måske ikke kunne se at der står annika med det blotte øje, men nu hvor jeg ved det, så ER det jo tydeligt - og helt vildt kært at hun vender A'erne på hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Ida.

michella80 skriver:

Hvor er det bare herlige billeder! Og hvor kan de bare meget!!! Jeg kunne lige se at der kun er en måneds forskel på Lina og Carla, så jeg er da målløs over hvor meget den lille dame kan! SKøn læsning!

Eigh Michella er det først gået op for dig nu, at vores piger er så tæt på hinanden?!

Og tak for komplimenter, de varmer altid

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Vingummien skriver:

Kan vist heller ikke prale af at jeg er kommet med det vilde hertil med opdateringer osv

Det kommer, når det kommer

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Tjuhl skriver:

årh det var HYGGELIGT! vi har lige puttet Sol og nu sidder jeg og guffer sukkeræg til den store guldmedalje og så var der sådan et godt langt indlæg jeg lige kunne synke ned i

jeg er VILDT imponeret over at dine unger kan bogstaver og SKRIVE! jeg ville måske ikke kunne se at der står annika med det blotte øje, men nu hvor jeg ved det, så ER det jo tydeligt - og helt vildt kært at hun vender A'erne på hovedet

Årh sukkeræg....jeg trænger til noget sødt og hjemmet er bare støvsuget for alle lækkerier....

Jeg er faktisk også lidt imponeret over dem - især Lina tager fusen på mig, altså pigebarnet er 1 år og 9 mdr, og hun kan allerede kende fire bogstaver! Og hey det er da heeeelt tydeligt, at der står Annika (især når det står lige oven over )

Anmeld

17. februar 2011

Rosa

idamaria83 skriver:

Skriver du også speciale nu? Hvilket studie?

Jeg har fulgt med i dine indlæg - primært på sidelinien - men nu må jeg ud af busken og kommentere lidt på dine skønne indlæg om den frække lille Jonte og Svenskefanden...og så er du da vist efterhånden også fuldbyrdet medlem af NS-hulen og velkommen til

Jo og mange tak - den invitation siger man simpelthen ikke ej tak til, selvom jeg stadig mangler at lære en del af jer at kende - men har man lyst så finder man tid 

Jeg er psykologistuderende og skriver netop nu (min barsel sluttede i dag!) speciale om behandling af mænd som seksualkrænker børn - tough cookie, I know  Men læs endelig løs, jeg er jo en klovn til at fatte mig i korthed  

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Rosa skriver:

Jo og mange tak - den invitation siger man simpelthen ikke ej tak til, selvom jeg stadig mangler at lære en del af jer at kende - men har man lyst så finder man tid 

Jeg er psykologistuderende og skriver netop nu (min barsel sluttede i dag!) speciale om behandling af mænd som seksualkrænker børn - tough cookie, I know  Men læs endelig løs, jeg er jo en klovn til at fatte mig i korthed  

Uh interessant emne - men ja også STORT tænker jeg...

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

idamaria83 skriver:

Eigh Michella er det først gået op for dig nu, at vores piger er så tæt på hinanden?!

Og tak for komplimenter, de varmer altid

Neeeeej  

Anmeld

17. februar 2011

anna-jonas

Vi må altså snart ses................kan jo slet ikke følge med Ida. ØV!!!

Håber at en af jer viborg-folk vil invitere til en lille komsammen snart. Så kan jeg også tage tøjet med.............så du kan kigge på det.

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Hvor er de skønne de tøser... og så vildt som Lina ligner dig!

Det lyder til at tingene bare kører for jer lige nu SKØNT!

Og jeg imponeres endnu engang over hvor dygtige de to piger er! Det er da helt vildt!

Anmeld

18. februar 2011

Lilac

Rosa skriver:

dejligt med endnu en psykologistuderende - og så er du kun et semester foran mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.