Shit et kæmpe chok jeg fik !!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Lady Marion <3

Tina&Martin skriver:

HAHAHAHAHAHAHA, ej undskyld jeg griner, men de mus er sku bare nogle sjove væsner..

I november sidste år, lå jeg på sofaen i et sommerhus med mini musen, HELT ALENE, og kan bare høre noget der skramler.. Bliver lidt bange fordi vi nu er selv indtil martin kommer hjem, og pludselig løber der en lille mus ud fra sofaen og kigger på os

FÅÅÅÅÅÅRK jeg blev bange, og total panisk da den så løb tilbage under sofaen, hvis nu den kravlede op til os!!!!

Uhhhh    vil hellere have den i bilen end under min sofa ,,, men det må have set sjovt ud ,, hvorfor er vi så bange for dem ?? De ser jo meget søde ud .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Jeg tager billeder hvis den ryger i fælden

Ja.. gør det.. af dig og din fange...

Anmeld

17. februar 2011

afrobabies

Muffi<3 skriver:

Det skal godt nok være en bette mis

Ja, det tænker jeg også, og tror sgu ikke at en killing kan fange en mus

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

twinboys skriver:

Ja for den dag... Tag ned til mekanikkeren sagde min gemal... Måske de kan hjælpe...

Har haft fat i mekanikeren , han siger det er utrolig omstændigt at skille hele instrument bordet ad ,, Han foreslog fælderne og han er sikker på at går den ikke i fælden så er den ude ,,,  Har lagt de dejligeste stykker spegepølse på

Anmeld

17. februar 2011

SussieThyssen

Muffi<3 skriver:

puha har lige været ude for den mest forfærdelige oplevelse   Jeg skulle ud og handle med bette manden , får spændt ham fast i bilen og vil så lige smide en sæk jeg havde stående derude med noget have affald ind i bilen så vi kan få det kørt ud på omlasteren   Der sad sgu en mus i sækken ,, pludselig sad den og kiggede på mig i mit bagagerum og jeg turde ikke tage den  den løber så under sædet og ned under mine pedaler , pludselig forsvinder den ind i et hul og er åbenbart nu i mit instrumentbrædt   Det kan komme til at koste en formue nu hvis den gnaver det hele i stykker ,, måtte ringe tudende til en ven som nu har sat mussefælder op i min bil ,,,  Det er så komisk og jeg blev så bange og nu tør jeg slet ikke køre i den

LOOOL herregud..sådan en lille fyr.
Den gør ikke en kat fortræd og er sikket ude af din bil forlængst

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Ja.. gør det.. af dig og din fange...

He he det en deal

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Muffi<3 skriver:

Har haft fat i mekanikeren , han siger det er utrolig omstændigt at skille hele instrument bordet ad ,, Han foreslog fælderne og han er sikker på at går den ikke i fælden så er den ude ,,,  Har lagt de dejligeste stykker spegepølse på

og inden du ser dig om er alle mussens venner og familie med på familie tur når i skal ud at køre... sikke en tegnefilm... smiler

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

SussieThyssen skriver:

LOOOL herregud..sådan en lille fyr.
Den gør ikke en kat fortræd og er sikket ude af din bil forlængst

Kærligst
Sussie

Det er set før at de æder hele ledningsnettet   tror du den er ude ?? Håber ved gud du har ret

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

twinboys skriver:

og inden du ser dig om er alle mussens venner og familie med på familie tur når i skal ud at køre... sikke en tegnefilm... smiler

Ha ha ja hele dens familie er da ved at flytte ind derude pga den dejlige pølse

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

He he det en deal

Perfekt...vil jeg sidde her i min ynkelige sygdomstilstand og glæde mig til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.