Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muffi<3 skriver: Ja ellers er jeg jo nød til at tro på den er løbet ud selv Men kan jeg det ?? Kan du se næste gang jeg er ude at køre og så pludselig sidder den og vinker i forruden
Ja ellers er jeg jo nød til at tro på den er løbet ud selv Men kan jeg det ?? Kan du se næste gang jeg er ude at køre og så pludselig sidder den og vinker i forruden
Eiiiiii...så kører du jo galt...så må du have en kat med ud og køre... så kommer den ikke ind til dig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Træls den lige skulle møve sig ind i instrumentbrættet...
Men, men, men, vil nu hellere fortrække en mus frem for en ROTTE, som jo ofte findes på affaldssække......
Håber den snart finder sin vej ud igen....
victoria2008 skriver: Ja, smid en kat ind i instrumentbrættet, det gad jeg sgu godt at se
Ja, smid en kat ind i instrumentbrættet, det gad jeg sgu godt at se
Det skal godt nok være en bette mis
misspippi skriver: Træls den lige skulle møve sig ind i instrumentbrættet... Men, men, men, vil nu hellere fortrække en mus frem for en ROTTE, som jo ofte findes på affaldssække...... Håber den snart finder sin vej ud igen....
Ja rotter er klart værre , men de kan begge ødelægge bilen
Eva. skriver: Eiiiiii...så kører du jo galt...så må du have en kat med ud og køre... så kommer den ikke ind til dig...
Ha ha hvor ville det se dumt ud ,, jeg er allergisk over for katte så ville nok ikke engang kunne se musen hvis jeg havde en kat med i bilen ,,, måske en fordel
He he he, søde - jeg sidder altså og trækker lidt på smilebåndet
Jeg håber, at musen er væk, så den ikke lige pludselig sidder i forruden
Billede he he ,, virker totalt åndsvagt Henrik siger vi kommer til at grine af det på et tidspunkt ,,
MoarHvidovre skriver: He he he, søde - jeg sidder altså og trækker lidt på smilebåndet Jeg håber, at musen er væk, så den ikke lige pludselig sidder i forruden
Det er også lidt skægt Du skulle høre hvordan jeg tuede da jeg ringede først til manden ,derefter til vennen men jeg fremstammede ,,, jeg er utroligt bange
Åhhh FØJ FØJ FØJ FØJ Jeg HADER mus. Åhhh jeg har kuldegysninger og gåsehud på hele kroppen nu ved tanken. Føj hvor nasty........ jeg havde sq heller ikke turdet køre i den bil.
Muffi<3 skriver: Ha ha hvor ville det se dumt ud ,, jeg er allergisk over for katte så ville nok ikke engang kunne se musen hvis jeg havde en kat med i bilen ,,, måske en fordel
haha...dø af skræk eller allergi...ej, din stakkel altså.. du må lige melde tilbage på den her..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128