Muffi<3 skriver:
puha har lige været ude for den mest forfærdelige oplevelse
Jeg skulle ud og handle med bette manden , får spændt ham fast i bilen og vil så lige smide en sæk jeg havde stående derude med noget have affald ind i bilen så vi kan få det kørt ud på omlasteren
Der sad sgu en mus i sækken ,, pludselig sad den og kiggede på mig i mit bagagerum og jeg turde ikke tage den
den løber så under sædet og ned under mine pedaler , pludselig forsvinder den ind i et hul og er åbenbart nu i mit instrumentbrædt 
Det kan komme til at koste en formue nu hvis den gnaver det hele i stykker ,, måtte ringe tudende til en ven som nu har sat mussefælder op i min bil ,,, Det er så komisk og jeg blev så bange og nu tør jeg slet ikke køre i den 
HAHAHAHAHAHAHA, ej undskyld jeg griner, men de mus er sku bare nogle sjove væsner..
I november sidste år, lå jeg på sofaen i et sommerhus med mini musen, HELT ALENE, og kan bare høre noget der skramler.. Bliver lidt bange fordi vi nu er selv indtil martin kommer hjem, og pludselig løber der en lille mus ud fra sofaen og kigger på os 
FÅÅÅÅÅÅRK jeg blev bange, og total panisk da den så løb tilbage under sofaen, hvis nu den kravlede op til os!!!!
Anmeld