Shit et kæmpe chok jeg fik !!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

haha...dø af skræk eller allergi...ej, din stakkel altså.. du må lige melde tilbage på den her..

Jeg tager billeder hvis den ryger i fælden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Englebassen82

Heldigvis kan den jo løbe ud igen gennem motoren og den vej tror jeg nu den har valgt... Men puha da...

Da jeg lige havde lært min kæreste at kende snakkede jeg med ham en aften i telefonen.. og pludselig begynder han bare at skrige og siger han vil ringe igen.. Det gjorde han dog ikke... Næste dag ringer han så og siger at da han sad i sofaen og snakkede med mig løb der pludselig en mus over gulvet i stuen og at han var sprunget op i sofaen havde lagt på for mig og havde ringet til sin MOR som var kommet der sent om aftenen for at sætte musefælder op !!!!! Så min kæreste skal man ikke ringe til, hvis man ser en mus...

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

FrkT skriver:

Åhhh FØJ FØJ FØJ FØJ  Jeg HADER mus. Åhhh jeg har kuldegysninger og gåsehud på hele kroppen nu ved tanken. Føj hvor nasty........ jeg havde sq heller ikke turdet køre i den bil.

Det tør jeg heller ikke  men bliver jo nød til det en dag

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

Englebassen82 skriver:

Heldigvis kan den jo løbe ud igen gennem motoren og den vej tror jeg nu den har valgt... Men puha da...

Da jeg lige havde lært min kæreste at kende snakkede jeg med ham en aften i telefonen.. og pludselig begynder han bare at skrige og siger han vil ringe igen.. Det gjorde han dog ikke... Næste dag ringer han så og siger at da han sad i sofaen og snakkede med mig løb der pludselig en mus over gulvet i stuen og at han var sprunget op i sofaen havde lagt på for mig og havde ringet til sin MOR som var kommet der sent om aftenen for at sætte musefælder op !!!!! Så min kæreste skal man ikke ringe til, hvis man ser en mus...

Hi hi det ville jeg gerne have set ,,,    Stakkels mand ,,, Jeg er i tvivl om den kan komme ud gennem motoren fra instrument brættet men håber da , for så tror jeg også den har taget flugten ,,

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Hold kæft det var dagens grin... Tak fordi du gjorde min dag mere glad... Kan se det for mig og kan se den sidder og kigger ud på dig mens den vinker og råber kør hurtigere kør hurtigere...

Majbritt

Anmeld

17. februar 2011

Englebassen82

Muffi<3 skriver:

Hi hi det ville jeg gerne have set ,,,    Stakkels mand ,,, Jeg er i tvivl om den kan komme ud gennem motoren fra instrument brættet men håber da , for så tror jeg også den har taget flugten ,,

Nu er jeg ikke mekaniker, men har set en del biler skilt ad i Atomer.. ( Mekanikere i familien) og derfra vil jeg mene at den sagtens kan komme ud igennem moteren fra instrumentbrædtet...

Men held og lykke med det..

Knus

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

twinboys skriver:

Hold kæft det var dagens grin... Tak fordi du gjorde min dag mere glad... Kan se det for mig og kan se den sidder og kigger ud på dig mens den vinker og råber kør hurtigere kør hurtigere...

Majbritt

He he glad for jeg kunne gøre din dag bedre søde   Kæft ja ,, det er sgu komisk men for poker jeg panikkede og bilen ??? Tja den kan jo nærmest blive total skadet hvis hele ledningsnettet ryger

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

Englebassen82 skriver:

Nu er jeg ikke mekaniker, men har set en del biler skilt ad i Atomer.. ( Mekanikere i familien) og derfra vil jeg mene at den sagtens kan komme ud igennem moteren fra instrumentbrædtet...

Men held og lykke med det..

Knus

Håber du har ret

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Muffi<3 skriver:

He he glad for jeg kunne gøre din dag bedre søde   Kæft ja ,, det er sgu komisk men for poker jeg panikkede og bilen ??? Tja den kan jo nærmest blive total skadet hvis hele ledningsnettet ryger

Ja for den dag... Tag ned til mekanikkeren sagde min gemal... Måske de kan hjælpe...

Anmeld

17. februar 2011

2babygirls

Muffi<3 skriver:

puha har lige været ude for den mest forfærdelige oplevelse   Jeg skulle ud og handle med bette manden , får spændt ham fast i bilen og vil så lige smide en sæk jeg havde stående derude med noget have affald ind i bilen så vi kan få det kørt ud på omlasteren   Der sad sgu en mus i sækken ,, pludselig sad den og kiggede på mig i mit bagagerum og jeg turde ikke tage den  den løber så under sædet og ned under mine pedaler , pludselig forsvinder den ind i et hul og er åbenbart nu i mit instrumentbrædt   Det kan komme til at koste en formue nu hvis den gnaver det hele i stykker ,, måtte ringe tudende til en ven som nu har sat mussefælder op i min bil ,,,  Det er så komisk og jeg blev så bange og nu tør jeg slet ikke køre i den

HAHAHAHAHAHAHA, ej undskyld jeg griner, men de mus er sku bare nogle sjove væsner..

I november sidste år, lå jeg på sofaen i et sommerhus med mini musen, HELT ALENE, og kan bare høre noget der skramler.. Bliver lidt bange fordi vi nu er selv indtil martin kommer hjem, og pludselig løber der en lille mus ud fra sofaen og kigger på os

FÅÅÅÅÅÅRK jeg blev bange, og total panisk da den så løb tilbage under sofaen, hvis nu den kravlede op til os!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.