Føj!!! Jeg ville reagere præcis som dig....! HADER hader HADER mus... (og rotter , mår og frøer!)
Syns li jeg ville komme med at par "sjove" historier fra mig selv.
Vores barnevogn står i vores skur - en dag det havde regnet rigtig meget, og det var stoppet igen, ville Noah og jeg gå en tur.. Jeg får spændt Noah fast i barnevognsselen inde i skuret, da jeg opdager en KÆMPE fed klam skrubtudse sidde lige foran døren ud af skuret! Spørg lige om jeg panikker...Jeg hopper over den her klamme tudse, mens Noah sidder og griner af mig - jeg ville allerhelst løbende skrigende væk... og er da også godt på vej.. Men jeg måtte jo hellere li få Noah med mig
Så med en puls på 200 får jeg lænet mig så langt frem at jeg får fat i vognen og får ham kørt ud... Han griner stadig bare af mig
Men jeg må efterlade posen med hans regntøj + lidt kiks, vand osv nede i skuret mens jeg ringer til min kæreste og "skælder ham ud" og siger han godt kan komme hjem så han kan gå ind og hente den pose til mig NU!!!
En anden historie er da jeg så en MÅR (fuck de er SÅ klamme!) over på vores nabos tag... Min kæreste sidder ved computeren og kalder så på mig.. "se lige der skat"... så peger han ud på taget og hva ser jeg... en mår rende rundt! Jeg løber stortudende ind i soveværelset og ved næsten ikk hvor jeg skal gøre af mig selv... (vildt hvor bange man kan blive!!)
Men du er ikke den eneste der har ekstrem fobi over sådan nogle møgdyr!
Anmeld