Shit et kæmpe chok jeg fik !!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Lady Marion <3

Hi hi stadig intet spor af musen ,, Manden tager min bil på job i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

ulleby

Uuuuuuuhhhhhhh ad ad ad ad føj føj føj Hvor har jeg ondt af dig - er virkelig glad for det ikke var mig

Håber din jagt går godt

Anmeld

17. februar 2011

birthee

Muffi<3 skriver:

Har haft fat i mekanikeren , han siger det er utrolig omstændigt at skille hele instrument bordet ad ,, Han foreslog fælderne og han er sikker på at går den ikke i fælden så er den ude ,,,  Har lagt de dejligeste stykker spegepølse på

Altså et andet godt lokkemiddel er rosiner, der har lagt i blød i lidt vaniljesukker... Det er det vores rottemand bruger i fælderne hos os... Det har da taget musene i hvert fald - så har vi kasser til rotterne... Har 6 fælder i kælderen, og 3 kasser udenfor med gift... Og kælderen er det kun min mand der går ned i nu - er pisse bange for der lige pludselig er en rotte dernede - ligemeget om den er død eller levende, så er det bare klamt!!

Håber musen er ude, eller spiser spegepølsen...

Anmeld

17. februar 2011

Clisolka

SussieThyssen skriver:

Ja...og så er de ganske bedårende...jeg elsker mus

Ja, de er noget så søde - jeg har heller ikke noget imod dem 

Anmeld

17. februar 2011

Vingummien

Hehe :p ej kunne ikke lade være at smile lidt af det. Håber i fanger den søde mus

Anmeld

17. februar 2011

MinNoah

Føj!!! Jeg ville reagere præcis som dig....! HADER hader HADER mus... (og rotter , mår og frøer!)

Syns li jeg ville komme med at par "sjove" historier fra mig selv.

Vores barnevogn står i vores skur - en dag det havde regnet rigtig meget, og det var stoppet igen, ville Noah og jeg gå en tur.. Jeg får spændt Noah fast i barnevognsselen inde i skuret, da jeg opdager en KÆMPE fed klam skrubtudse sidde lige foran døren ud af skuret! Spørg lige om jeg panikker...Jeg hopper over den her klamme tudse, mens Noah sidder og griner af mig - jeg ville allerhelst løbende skrigende væk... og er da også godt på vej.. Men jeg måtte jo hellere li få Noah med mig Så med en puls på 200 får jeg lænet mig så langt frem at jeg får fat i vognen og får ham kørt ud... Han griner stadig bare af mig Men jeg må efterlade posen med hans regntøj + lidt kiks, vand osv nede  i skuret mens jeg ringer til min kæreste og "skælder ham ud" og siger han godt kan komme hjem så han kan gå ind og hente den pose til mig NU!!!

En anden historie er da jeg så en MÅR (fuck de er SÅ klamme!) over på vores nabos tag... Min kæreste sidder ved computeren og kalder så på mig.. "se lige der skat"... så peger han ud på taget og hva ser jeg... en mår rende rundt! Jeg løber stortudende ind i soveværelset og ved næsten ikk hvor jeg skal gøre af mig selv... (vildt hvor bange man kan blive!!)

Men du er ikke den eneste der har ekstrem fobi over sådan nogle møgdyr!

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

MinNoah skriver:

Føj!!! Jeg ville reagere præcis som dig....! HADER hader HADER mus... (og rotter , mår og frøer!)

Syns li jeg ville komme med at par "sjove" historier fra mig selv.

Vores barnevogn står i vores skur - en dag det havde regnet rigtig meget, og det var stoppet igen, ville Noah og jeg gå en tur.. Jeg får spændt Noah fast i barnevognsselen inde i skuret, da jeg opdager en KÆMPE fed klam skrubtudse sidde lige foran døren ud af skuret! Spørg lige om jeg panikker...Jeg hopper over den her klamme tudse, mens Noah sidder og griner af mig - jeg ville allerhelst løbende skrigende væk... og er da også godt på vej.. Men jeg måtte jo hellere li få Noah med mig Så med en puls på 200 får jeg lænet mig så langt frem at jeg får fat i vognen og får ham kørt ud... Han griner stadig bare af mig Men jeg må efterlade posen med hans regntøj + lidt kiks, vand osv nede  i skuret mens jeg ringer til min kæreste og "skælder ham ud" og siger han godt kan komme hjem så han kan gå ind og hente den pose til mig NU!!!

En anden historie er da jeg så en MÅR (fuck de er SÅ klamme!) over på vores nabos tag... Min kæreste sidder ved computeren og kalder så på mig.. "se lige der skat"... så peger han ud på taget og hva ser jeg... en mår rende rundt! Jeg løber stortudende ind i soveværelset og ved næsten ikk hvor jeg skal gøre af mig selv... (vildt hvor bange man kan blive!!)

Men du er ikke den eneste der har ekstrem fobi over sådan nogle møgdyr!

He he for søren altså ,, skrubtudser er da heller ikke rare

Men det er mus og rotter sgu heller ikke

Anmeld

17. februar 2011

Kruse90

ej ej ej, dumme lille mus.

Håber ikke den splitter noget ad, jeg ville heller ikke have turde at tage den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.