utro, bytur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Ansemusen

Send mig en pb hvis du har lyst. Tror jeg kan hjælpe dig lidt på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Send mig en pb hvis du har lyst. Tror jeg kan hjælpe dig lidt på vej

Kan slet ikke overskue noget lige nu.. det hele er så underligt /; vil rigtig gerne snakke men kan vi ikke gøre det her,,

Hvert minut føles som flere dage /;

Anmeld

19. februar 2011

Ansemusen

Jeg skal i seng og orker ikke den store skrivetur nu og vil heller ikke skrive en masse offentligt. Jeg tror bare jeg kunne hjælpe dig med nogle af de ting du tumler med. Så kunne du skrive og komme ud med det og jeg kunne svare imorgen eller søndag. Du bliver nødt til at få hjælp til at komme over din jalousi. Det er så altødelæggende både for en selv og for partneren! Det gør ondt inden i og det er rigtig svært at kontrollere!

Sender dig mange varme tanker

Anmeld

19. februar 2011

M.O.A.R.

Anonym skriver:

Ja det hele bunden nok i mit et selvvæd og homoner..

- Min kæreste skal i byen på fredag og jeg er så angst for der skal ske noget..

Jeg har det ganske enkelt så ring med det, jeg er klar til at gøre der væreste for at han bliver hjemmer og hygger med mig, inden vores barn kommer til verden.

Vi har skændes i denne her uge og det er det første skænderi meget meget længe, og så synes jeg der har vært nogle episoder hvor jeg tænker alt muligt forkert

Hjælp har nået bunden nu

Min mand arbejder i nattelivet. Tro mig jeg ved udemærket hvordan u har det og du fortjener en masse ..

Du må endelig skrive en pb hvis du får behov for at snakke, går i seng nu da min dreng lige er vågnet op i gråd

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

MaleneF skriver:

Min mand arbejder i nattelivet. Tro mig jeg ved udemærket hvordan u har det og du fortjener en masse ..

Du må endelig skrive en pb hvis du får behov for at snakke, går i seng nu da min dreng lige er vågnet op i gråd

årh nej, det er bestemt ikke rart..

Anmeld

19. februar 2011

Ansemusen

Første skridt på vejen er at indse at du har et problem med jalousi og derefter ka du arbejde med den og komme af med den eller i hvert fald få den til at træde meget i baggrunden  Jeg vil helst skrive kvinde til kvinde med dig, hvor jeg ved hvem du er, så vi er ligeværdige. Det er selvfølgelig helt op til dig, om du har lyst til at skrive til mig. Men du er meget velkommen i hvert fald - og jeg kan sige, at jeg rigtig godt forstår hvordan du har det

Anmeld

19. februar 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Ja det hele bunden nok i mit et selvvæd og homoner..

- Min kæreste skal i byen på fredag og jeg er så angst for der skal ske noget..

Jeg har det ganske enkelt så ring med det, jeg er klar til at gøre der væreste for at han bliver hjemmer og hygger med mig, inden vores barn kommer til verden.

Vi har skændes i denne her uge og det er det første skænderi meget meget længe, og så synes jeg der har vært nogle episoder hvor jeg tænker alt muligt forkert

Hjælp har nået bunden nu

Jeg ved hvordan du har det.

jeg har haft det på samme måde, og der gik faktisk tre år før jeg begyndte at få det bedre med det. Vi har den aftale at kæresten en gang imellem lige skriver en sms om at han hygger sig og så er det bare med at stole på vedkommende.

Men hvis kæresten virkelig elsker en og man ham så er man også nødt til at opbygge en tillid. Det er svært ja, men det skal nok komme. Men du er nødt til at forklare ham hvordan du har det sådan at han kan hjælpe dig. Det første stykke tid skal han måske være mere opmærksom på at du sidder derhjemme og har det dårligt med at han er i byen- Og efterhånden bliver det bedre.

Jeg gør sådan når kæresten skal i byen at jeg lejer film, køber ind til lækker mad og snolder til senere. Jeg har på den måde noget at hygge mig med og jeg tænker ikke på ham.

Min vej har været lang hertil men nu er jeg her endelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.