Anonym skriver:
Ja det hele bunden nok i mit et selvvæd og homoner..
- Min kæreste skal i byen på fredag og jeg er så angst for der skal ske noget..
Jeg har det ganske enkelt så ring med det, jeg er klar til at gøre der væreste for at han bliver hjemmer og hygger med mig, inden vores barn kommer til verden.
Vi har skændes i denne her uge og det er det første skænderi meget meget længe, og så synes jeg der har vært nogle episoder hvor jeg tænker alt muligt forkert 

Hjælp har nået bunden nu
Jeg ved hvordan du har det.
jeg har haft det på samme måde, og der gik faktisk tre år før jeg begyndte at få det bedre med det. Vi har den aftale at kæresten en gang imellem lige skriver en sms om at han hygger sig og så er det bare med at stole på vedkommende.
Men hvis kæresten virkelig elsker en og man ham så er man også nødt til at opbygge en tillid. Det er svært ja, men det skal nok komme. Men du er nødt til at forklare ham hvordan du har det sådan at han kan hjælpe dig. Det første stykke tid skal han måske være mere opmærksom på at du sidder derhjemme og har det dårligt med at han er i byen- Og efterhånden bliver det bedre.
Jeg gør sådan når kæresten skal i byen at jeg lejer film, køber ind til lækker mad og snolder til senere. Jeg har på den måde noget at hygge mig med og jeg tænker ikke på ham.
Min vej har været lang hertil men nu er jeg her endelig
Anmeld