Anonym skriver:
Ja det hele bunden nok i mit et selvvæd og homoner..
- Min kæreste skal i byen på fredag og jeg er så angst for der skal ske noget..
Jeg har det ganske enkelt så ring med det, jeg er klar til at gøre der væreste for at han bliver hjemmer og hygger med mig, inden vores barn kommer til verden.
Vi har skændes i denne her uge og det er det første skænderi meget meget længe, og så synes jeg der har vært nogle episoder hvor jeg tænker alt muligt forkert 

Hjælp har nået bunden nu
Du er nødt til at forsøge at tøjle din jalousi. At låse ham fast, at nægte ham at tage ud, at mistænkeliggøre og gøre alle mulige ting for at få ham til at blive hjemme gavner ikke dit forhold. Hvis han er en idiot og rent faktisk ville være utro, så kan du ikke forhindre ham i det. Så gør han det bare på et andet tidspunkt. Men jeg tror det er paranoia der æder dig op lige nu, og det er hverken du eller han tjent med. Har du hørt dette "ordsprog"?
If you love someone set them free. If they come back, they're yours, if they don't, they never were.
Du er nødt til at give ham luft til at tage ud. At kvæle ham med paranoia og jalousi giver ham bare en større trang til at blive fri. Tro mig, jeg har været der. Jeg HAR været den absurd jaloux kæreste, der låste min kæreste så meget fast i et jerngreb, at han til sidst gik fra mig, fordi han havde brug for luft. Heldigvis har jeg lært af det, og er ikke sådan i mit nuværende forhold.
Stop dine tanker i opløbet. Lav en liste. Hvad er de konkrete beviser for, at han kunne finde på at være utro? Ingen! Det er KUN dine tanker, der er ingen beviser. Vær en god kæreste, lad ham tage afsted. Kys ham på vej ud af døren og sig til ham du elsker ham. Så viser du ham tillid, og han vil - med mindre han er et svin, som du så alligevel ikke er tjent med - vise dig, at det er godt du stoler på ham.