utro, bytur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Det er bare alle de piger der hænger i ham i byen osv. jeg kan slet ikke magte det i mit hovede.. Jeg synes vi bør hygge os inden vi bliver 3.. byen kan han jo altid komme bagefter, jeg er meget tæt på termin så det gør det bestemt ikke nemmere..

Du kan jo ikke forvente, at han kun snakker med fyre, når han er ude! Hvordan ville du have det, hvis han flejnede fuldstændigt, hvis du snakkede med fyre i byen? Og nej, han kan bestemt ikke bare gå i byen efter du har født. Der er en lille at tage sig af. En baby der skal passes, som græder igennem natten. EN baby der kræver tid og opmærksomhed, især med hans begrænsede frihed i forhold til arbejde. Derfor er det KUN naturligt, at han vil ud nu. Seriøst, du er nødt til at give ham luft, ellers er du sikker på, at han blive kvalt, og det er der INGEN der ønsker. Heller ikke dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

SussieThyssen

Secrets skriver:

Du er nødt til at forsøge at tøjle din jalousi. At låse ham fast, at nægte ham at tage ud, at mistænkeliggøre og gøre alle mulige ting for at få ham til at blive hjemme gavner ikke dit forhold. Hvis han er en idiot og rent faktisk ville være utro, så kan du ikke forhindre ham i det. Så gør han det bare på et andet tidspunkt. Men jeg tror det er paranoia der æder dig op lige nu, og det er hverken du eller han tjent med. Har du hørt dette "ordsprog"?

If you love someone set them free. If they come back, they're yours, if they don't, they never were.

Du er nødt til at give ham luft til at tage ud. At kvæle ham med paranoia og jalousi giver ham bare en større trang til at blive fri. Tro mig, jeg har været der. Jeg HAR været den absurd jaloux kæreste, der låste min kæreste så meget fast i et jerngreb, at han til sidst gik fra mig, fordi han havde brug for luft. Heldigvis har jeg lært af det, og er ikke sådan i mit nuværende forhold.

Stop dine tanker i opløbet. Lav en liste. Hvad er de konkrete beviser for, at han kunne finde på at være utro? Ingen! Det er KUN dine tanker, der er ingen beviser. Vær en god kæreste, lad ham tage afsted. Kys ham på vej ud af døren og sig til ham du elsker ham. Så viser du ham tillid, og han vil - med mindre han er et svin, som du så alligevel ikke er tjent med - vise dig, at det er godt du stoler på ham.

Det er et af de fineste indlæg jeg længe har læst
Og jeg læser ellers ikke så få

Til TS!

Som Secrets siger, så må du lære at give slip.
Tro på at han elsker dig, og så må du selv gøre en indsats for at genfinde gnisten i jeres forhold.
Mind ham om de små kys i dagligdagen. Løb ham i møde, når han kommer hjem.
Kys ham inden han går.
Fortæl ham, at du elsker ham.
Sæt dig på hans skød med din store mave og del dine tanker med ham...og dine ønsker for jeres fælles fremtid.
Ja..forkæl ham, selvom han ikke lige umiddelbart forkæler dig.
Forkæler du ham, så vil han også forkæle dig på sin egen måde, hvis du vil åbne øjnene og tage imod.
Men du skal ville dit forhold positivt, hver dag.
Tænk over det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Til TS!

Tro på at han elsker dig, og så må du selv gøre en indsats for at genfinde gnisten i jeres forhold.
Kys ham inden han går.
Sæt dig på hans skød med din store mave og del dine tanker med ham...og dine ønsker for jeres fælles fremtid.
Forkæler du ham, så vil han også forkæle dig på sin egen måde, hvis du vil åbne øjnene og tage imod.
Tænk over det.

Kærligst
Sussie

Tak for råd

Anmeld

17. februar 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Til TS!

Kys ham inden han går.
Tænk over det.

Kærligst
Sussie

Mange tak, Sussie!  

Anmeld

17. februar 2011

janne1986

Kender udemærket din følelse....

Men men men.... Han venter barn med dig, han har valgt DIG.... Tror ikke de fornuftige og "gode" mænd vil smide det væk hvis de virkelig elsker en.... Bare for en engangs.....

Jeg var engang selv total jaloux.... Og ku slet ik styre mig, det var helt pinligt, men var som om jeg ik var herre over mig selv...  Vi har nu to børn, er gift og jeg ELSKER bare min mand overalt på jorden og jeg ved at han ikke går nogen steder, for vi elsker hinanden   Og min jalousi er bare pist væk... Meget underligt når  alle mine X´er har lidt under det....

Anmeld

17. februar 2011

novalfrida

Hvis der intet er til grund for at du burde være jaloux så synes jeg du skal prøve at stole på ham,han blir jo også ked af dine frustrationer

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

Kender udemærket din følelse....

Men men men.... Han venter barn med dig, han har valgt DIG.... Tror ikke de fornuftige og "gode" mænd vil smide det væk hvis de virkelig elsker en.... Bare for en engangs.....

Jeg var engang selv total jaloux.... Og ku slet ik styre mig, det var helt pinligt, men var som om jeg ik var herre over mig selv...  Vi har nu to børn, er gift og jeg ELSKER bare min mand overalt på jorden og jeg ved at han ikke går nogen steder, for vi elsker hinanden   Og min jalousi er bare pist væk... Meget underligt når  alle mine X´er har lidt under det....

gik det bare over eller hvordan?

- Hvad så når han tog afsted hvordan havde du det så?

Anmeld

17. februar 2011

Tip!

Igennem dit lave selvværd kommer det jo helt klart frem at du er bange for at din kæreste smutter..

Kan det være dig selv du skal arbejde med?

Du skriver i har en lille på vej, er det ønsket fra hans side eller kun dig der ønsker det barn? Der skal jo gerne være to til at tage sig af et barn.

Du er usikker på din kæreste og jeres fremtidige liv sammen med en lille ny og du skriver at det er dig der står for alt det huslige, hvordan kommer det til at være når den lille bliver født?

tænk over om jeres forhold er sundt for et lille barn..

Hvad er grunden til at du ikke stoler på ham, og har du mistanke om at han har set/ ser andre piger?

Jeg har selv været i et forhold min kæreste skjulte ALT for mig. Jeg skulle en dag låne hans telefon, da min egen var til reperation, og jeg fandt en MASSE billeder af andre piger.. Han sagde til mig at han altid var på arbejde, men han var i virkeligheden ude og fyre den af med hans venner og var sammen med andre piger.

Jeg var naiv og jeg troede fuld og fast på hans løgne. Min veninde fortalte mig gang på gang om at han var i byen, men jeg ville ikke høre på hende! Hun havde jo ret og ville bare gerne passe på mig, men dengang valgte jeg ham frem for hende. Veninderne forsvandt...

Du virker jo som en mor for din kæreste ved at gøre alt i hjemmet, det er altså rigtig hårdt med en baby i huset.

Jeg vil råde dig til at tage ansvar for dig selv først og fremmest og dit barn.

Mit indlæg kan godt virke lidt hårdt, men jeg syns du skal se virkeligheden i øjnene nu i stedet for at stå i det når jeres barn bliver født.

fra flow

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Flow skriver:

Igennem dit lave selvværd kommer det jo helt klart frem at du er bange for at din kæreste smutter..

Kan det være dig selv du skal arbejde med?

Du skriver i har en lille på vej, er det ønsket fra hans side eller kun dig der ønsker det barn? Der skal jo gerne være to til at tage sig af et barn.

Du er usikker på din kæreste og jeres fremtidige liv sammen med en lille ny og du skriver at det er dig der står for alt det huslige, hvordan kommer det til at være når den lille bliver født?

tænk over om jeres forhold er sundt for et lille barn..

Hvad er grunden til at du ikke stoler på ham, og har du mistanke om at han har set/ ser andre piger?

Jeg har selv været i et forhold min kæreste skjulte ALT for mig. Jeg skulle en dag låne hans telefon, da min egen var til reperation, og jeg fandt en MASSE billeder af andre piger.. Han sagde til mig at han altid var på arbejde, men han var i virkeligheden ude og fyre den af med hans venner og var sammen med andre piger.

Jeg var naiv og jeg troede fuld og fast på hans løgne. Min veninde fortalte mig gang på gang om at han var i byen, men jeg ville ikke høre på hende! Hun havde jo ret og ville bare gerne passe på mig, men dengang valgte jeg ham frem for hende. Veninderne forsvandt...

Du virker jo som en mor for din kæreste ved at gøre alt i hjemmet, det er altså rigtig hårdt med en baby i huset.

Jeg vil råde dig til at tage ansvar for dig selv først og fremmest og dit barn.

Mit indlæg kan godt virke lidt hårdt, men jeg syns du skal se virkeligheden i øjnene nu i stedet for at stå i det når jeres barn bliver født.

fra flow

det er ikke som du beskriver der

- det er noget der er sket i dit liv husk på det..

Anmeld

17. februar 2011

Tip!

Anonym skriver:

det er ikke som du beskriver der

- det er noget der er sket i dit liv husk på det..

Jeg vil blot råde dig til at få et selvstændigt liv...

Deler af min erfaring... Jeg var ung, naiv og havde meget lavt selvværd! Jeg var ikke særlig sød ved mine veninder og låste mig fast derhjemme pga ham.

kærlighed gør blind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.