Igennem dit lave selvværd kommer det jo helt klart frem at du er bange for at din kæreste smutter..
Kan det være dig selv du skal arbejde med?
Du skriver i har en lille på vej, er det ønsket fra hans side eller kun dig der ønsker det barn? Der skal jo gerne være to til at tage sig af et barn.
Du er usikker på din kæreste og jeres fremtidige liv sammen med en lille ny og du skriver at det er dig der står for alt det huslige, hvordan kommer det til at være når den lille bliver født?
tænk over om jeres forhold er sundt for et lille barn..
Hvad er grunden til at du ikke stoler på ham, og har du mistanke om at han har set/ ser andre piger?
Jeg har selv været i et forhold min kæreste skjulte ALT for mig. Jeg skulle en dag låne hans telefon, da min egen var til reperation, og jeg fandt en MASSE billeder af andre piger.. Han sagde til mig at han altid var på arbejde, men han var i virkeligheden ude og fyre den af med hans venner og var sammen med andre piger.
Jeg var naiv og jeg troede fuld og fast på hans løgne. Min veninde fortalte mig gang på gang om at han var i byen, men jeg ville ikke høre på hende! Hun havde jo ret og ville bare gerne passe på mig, men dengang valgte jeg ham frem for hende. Veninderne forsvandt...
Du virker jo som en mor for din kæreste ved at gøre alt i hjemmet, det er altså rigtig hårdt med en baby i huset.
Jeg vil råde dig til at tage ansvar for dig selv først og fremmest og dit barn.
Mit indlæg kan godt virke lidt hårdt, men jeg syns du skal se virkeligheden i øjnene nu i stedet for at stå i det når jeres barn bliver født.
fra flow
Anmeld