utro, bytur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Flow skriver:

Jeg vil blot råde dig til at få et selvstændigt liv...

Deler af min erfaring... Jeg var ung, naiv og havde meget lavt selvværd! Jeg var ikke særlig sød ved mine veninder og låste mig fast derhjemme pga ham.

kærlighed gør blind...

træls for dig.. Jeg har det godt med min venner og min kæreste det eneste der er problemet er nattelivet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

træls for dig.. Jeg har det godt med min venner og min kæreste det eneste der er problemet er nattelivet..

hvilket er noget der skal arbejdes på fra begge sider..

Anmeld

17. februar 2011

Tip!

Anonym skriver:

Anmeld

17. februar 2011

Lisbeth1985

Secrets skriver:

Du er nødt til at forsøge at tøjle din jalousi. At låse ham fast, at nægte ham at tage ud, at mistænkeliggøre og gøre alle mulige ting for at få ham til at blive hjemme gavner ikke dit forhold. Hvis han er en idiot og rent faktisk ville være utro, så kan du ikke forhindre ham i det. Så gør han det bare på et andet tidspunkt. Men jeg tror det er paranoia der æder dig op lige nu, og det er hverken du eller han tjent med. Har du hørt dette "ordsprog"?

If you love someone set them free. If they come back, they're yours, if they don't, they never were.

Du er nødt til at give ham luft til at tage ud. At kvæle ham med paranoia og jalousi giver ham bare en større trang til at blive fri. Tro mig, jeg har været der. Jeg HAR været den absurd jaloux kæreste, der låste min kæreste så meget fast i et jerngreb, at han til sidst gik fra mig, fordi han havde brug for luft. Heldigvis har jeg lært af det, og er ikke sådan i mit nuværende forhold.

Stop dine tanker i opløbet. Lav en liste. Hvad er de konkrete beviser for, at han kunne finde på at være utro? Ingen! Det er KUN dine tanker, der er ingen beviser. Vær en god kæreste, lad ham tage afsted. Kys ham på vej ud af døren og sig til ham du elsker ham. Så viser du ham tillid, og han vil - med mindre han er et svin, som du så alligevel ikke er tjent med - vise dig, at det er godt du stoler på ham.

Anmeld

17. februar 2011

Loa

Men du kan ikke gøre andet end at stole på ham, groft sagt....

Hvis han virkelig elsker dig, laver han jo selvfølgelig ikke noget i byen. Og hvis han gør, så er han jo en større nar end han har lov til at være og så er du bedre tjent uden ham....

Men som en anden skrev, hellere give ham en positiv afsked når han skal ud af døren, end at bitche af ham, og gøre ham irriteret.... (Nu ved jeg ikke hvordan du håndtere det)

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Men du kan ikke gøre andet end at stole på ham, groft sagt....

Hvis han virkelig elsker dig, laver han jo selvfølgelig ikke noget i byen. Og hvis han gør, så er han jo en større nar end han har lov til at være og så er du bedre tjent uden ham....

Men som en anden skrev, hellere give ham en positiv afsked når han skal ud af døren, end at bitche af ham, og gøre ham irriteret.... (Nu ved jeg ikke hvordan du håndtere det)

det er også den plan jeg har tænkt mig denne gang

Anmeld

18. februar 2011

Pige2009

Secrets skriver:

Du er nødt til at forsøge at tøjle din jalousi. At låse ham fast, at nægte ham at tage ud, at mistænkeliggøre og gøre alle mulige ting for at få ham til at blive hjemme gavner ikke dit forhold. Hvis han er en idiot og rent faktisk ville være utro, så kan du ikke forhindre ham i det. Så gør han det bare på et andet tidspunkt. Men jeg tror det er paranoia der æder dig op lige nu, og det er hverken du eller han tjent med. Har du hørt dette "ordsprog"?

If you someone set them free. If they come back, they're yours, if they don't, they never were.

Du er nødt til at give ham luft til at tage ud. At kvæle ham med paranoia og jalousi giver ham bare en større trang til at blive fri. Tro mig, jeg har været der. Jeg HAR været den absurd jaloux kæreste, der låste min kæreste så meget fast i et jerngreb, at han til sidst gik fra mig, fordi han havde brug for luft. Heldigvis har jeg lært af det, og er ikke sådan i mit nuværende forhold.

Stop dine tanker i opløbet. Lav en liste. Hvad er de konkrete beviser for, at han kunne finde på at være utro? Ingen! Det er KUN dine tanker, der er ingen beviser. Vær en god kæreste, lad ham tage afsted. Kys ham på vej ud af døren og sig til ham du elsker ham. Så viser du ham tillid, og han vil - med mindre han er et svin, som du så alligevel ikke er tjent med - vise dig, at det er godt du stoler på ham.

Jeg er helt enig og synes du har fat i en masse gode pointer. Det handler om at arbejde med sig selv og sine følelser i en sådan situation, for man bestemmer ikke selv, hvordan man har det.

Anmeld

18. februar 2011

Pige2009

MHK skriver:

Hånden på hjertet så vil jeg sige at jeg synes det er enormt ærgerligt at du ikke har bedre tillid til din kæreste!

Det ville jeg aldrig byde en mand, alle har ret til at gå ud og more sig en gang i mellem. Lad ham dog!

Synes godt nok du er urimelig, hate to say it 

Ja, det kan man sige, men omvendt kan man jo ikke gøre for at man føler således. Jeg synes, det virker som om, at TS netop erkender, at det er et problem, som hun selv er klar over

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Så er dagen kommet og jeg har det bestemt ikke rart på nogen måder

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

sidder bare her og kukker for mig selv,, øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.