Hvilken farve skulle din tripp trapp stol være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Lunae

misslea skriver:

Hihi... jamen vi har liige fået malet en gammel (gratis) klassisk trip trap stol i den skønneste lilla

Nøøøj manner, den er blevet SÅÅÅ flot!! Og tænk engang... helt gratis..hihi!!! Jeg syntes faktisk, at farverne på Trip Trap stolene var list fesne, hvis man ville have en anden farve end sort eller hvid.... så vi valgte at male en gammel model!! Og det har vi ikke fortrudt, for den er bare blevet HAMMER flot!! Wilma sidder godt nok ikke i den endnu, da hun jo kun er 4 mdr. meeeen den står klar så snart, hun bliver stor nok!!!  

Har du måske mulighed for at tage et billede af stolen? Jeg skal nemlig også have malet min lilla, men kan ikke lige finde den helt rigtige lilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

misslea

Lunae skriver:

Har du måske mulighed for at tage et billede af stolen? Jeg skal nemlig også have malet min lilla, men kan ikke lige finde den helt rigtige lilla

ja - selvfølgelig ! Men den står hos mine forældre, så næste gang, jeg kommer derhjem, så skal jeg nok tage den med hjem og tage billeder!! Det er nemlig hjemme i deres kælder vi har malet den

Det er sådan en mellem-lilla! Ikke helt mærk og heller ikke HELT lys!  

Anmeld

17. februar 2011

Lunae

misslea skriver:

ja - selvfølgelig ! Men den står hos mine forældre, så næste gang, jeg kommer derhjem, så skal jeg nok tage den med hjem og tage billeder!! Det er nemlig hjemme i deres kælder vi har malet den

Det er sådan en mellem-lilla! Ikke helt mærk og heller ikke HELT lys!  

er den lysere eller mørkere end den tekst, som du har skrevet dit navn med?

Anmeld

17. februar 2011

Lunae

Jeg påtænker at vælge farven, som hedder CC00FF på dette link

http://www.torbengeist.dk/Farvekoder-2.htm

Hvilken en af de grønne skal jeg vælge?

Anmeld

17. februar 2011

B&J

Vi har en sort

Anmeld

17. februar 2011

Vial

Maria. skriver:

Nu har jeg bare købt dem "færdige" men vi har en sort til Magnus og en Rød til Malou

Skulle jeg HELT selv vælge (uden min mands indblanding) skulle Magnus' være klar grøn og Malous mørk lilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2011

Lunae

KaMa skriver:

Det er de farver, som man kan købe, ik? de er så flotte!

Anmeld

17. februar 2011

Vial

Lunae skriver:

Det er de farver, som man kan købe, ik? de er så flotte!

Jo, det er det. Puderne duer desværre ikke til mine tykke babyer. Så nu bruger vi dem helt clean.

Anmeld

17. februar 2011

LauraLW

Vi har en hjemmemalet.. dog "bare" sort. Til gengæld har den fået en omgang lak så den er lækker blank.

Hvis den skulle have en anden farve så tænker jeg pang orange, fuchsia pink-lilla eller ir-grøn.

Anmeld

17. februar 2011

Lunae

KaMa skriver:

Jo, det er det. Puderne duer desværre ikke til mine tykke babyer. Så nu bruger vi dem helt clean.

hehe, sådan kan det jo gå Jeg synes den grønne er en skøn grøn, men tænker lidt, at jeg gerne ville have den i en lidt lysere lilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.