Hvilken farve skulle din tripp trapp stol være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Lunae

Maria. skriver:

Nu har jeg bare købt dem "færdige" men vi har en sort til Magnus og en Rød til Malou

Skulle jeg HELT selv vælge (uden min mands indblanding) skulle Magnus' være klar grøn og Malous mørk lilla

Jeg har to stole! Den ene vil jeg have lavet lilla, men ved ikke hvad jeg skal vælge til den anden! Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal vælge til den anden! Det skal helst være en farve, som både går til drenge og piger, da vi jo ikke ved hvad næste barn bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

132319

Lunae skriver:

Bliver stolen i hvid ikke super hurtigt slidt? Det synes jeg, det lyder som om

Jo alt for hurtigt 

Jeg har længe været træt af at den ser ud som den gør, så nu skal der gøres noget ved det 

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

Maria. skriver:

Nu har jeg bare købt dem "færdige" men vi har en sort til Magnus og en Rød til Malou

Skulle jeg HELT selv vælge (uden min mands indblanding) skulle Magnus' være klar grøn og Malous mørk lilla

Jeg har to stole! Den ene vil jeg have lavet lilla, men ved ikke hvad jeg skal vælge til den anden! Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal vælge til den anden! Det skal helst være en farve, som både går til drenge og piger, da vi jo ikke ved hvad næste barn bliver

Anmeld

16. februar 2011

twinny

Lunae skriver:

Kunne sådan en limegrøn ikke også være til en pige!?

jo det er rigtig nok.... Det tror jeg er smag og behag.... Jeg ville ikk vælge det...

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

Maria. skriver:

Anmeld

16. februar 2011

132319

Lunae skriver:

Gul og lilla vil være super fedt sammen  -Og gul kan let gå til begge køn 

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

MHK skriver:

Jo alt for hurtigt 

Jeg har længe været træt af at den ser ud som den gør, så nu skal der gøres noget ved det 

Jeg havde nemlig overvejet at købe en hvid, men det virker som om, at det er noget lort!

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

MHK skriver:

Gul og lilla vil være super fedt sammen  -Og gul kan let gå til begge køn 

Jeg ved sgu ikke helt om jeg er til gul tænker lidt mere turkis eller limegrøn, men er det for drenget?

Anmeld

16. februar 2011

Maria.

Lunae skriver:

Gul eller lys grøn!

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

Maria. skriver:

Gul eller lys grøn!

Jeg har også tænkt lysgrøn eller måske turkis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.