Hvilken farve skulle din tripp trapp stol være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

132319

Lunae skriver:

Jeg ved sgu ikke helt om jeg er til gul tænker lidt mere turkis eller limegrøn, men er det for drenget?

Ok, jeg synes så at gul er en fantastisk farve 

Nej da, jeg synes ikke der er nogle "drengefarver", grøn og blå går lige så godt til piger som drenge, efter min mening 

Ellers rød? Det kan også gå til begge køn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Anne G

Nu er jeg lige nysgerrig da vi har en som bare er naturfarvet, hmm bejset?? Kan ikke huske hvad det hedder..

Men når nu I skriver at I har dem i fede farver, bliver man så ikke træt af at kigge på dem?? Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig en i en fed farve, men ved ikke om jeg tør 

Anmeld

16. februar 2011

wamse

Jeg ville have en i sort og så med en farverig hynde

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

Anne G skriver:

Nu er jeg lige nysgerrig da vi har en som bare er naturfarvet, hmm bejset?? Kan ikke huske hvad det hedder..

Men når nu I skriver at I har dem i fede farver, bliver man så ikke træt af at kigge på dem?? Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig en i en fed farve, men ved ikke om jeg tør 

Begge mine stole er i bøg! Jeg har haft dem i et par uger nu og jeg er DØDTRÆT af at se på den institutionsfarve jeg tænker, at jeg vil blive glad for lidt farve og jeg tror At ungerne vil elske det

Anmeld

16. februar 2011

Anne G

Lunae skriver:

Begge mine stole er i bøg! Jeg har haft dem i et par uger nu og jeg er DØDTRÆT af at se på den institutionsfarve jeg tænker, at jeg vil blive glad for lidt farve og jeg tror At ungerne vil elske det

Jeg ved faktisk ikke hvad man kalder vores farve.. Men jeg er faktisk rigtig glad for den, fordi den er så neutral så man ikke rigtig ligger mærke til den.. 

Men et eller andet sted kunne jeg godt tænke mig nogle der er rigtig fede farver.. Vi skal nemlig snart have købt en til Daniel også..  Men ved ikke om jeg tør og om det ikke virker mærkeligt når nu at Philip har en der er neutral 

Anmeld

17. februar 2011

Koen.

Jamen min har præcis den farve jeg ville have, knald rød

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

Lunae skriver:

Jeg har to stole! Den ene vil jeg have lavet lilla, men ved ikke hvad jeg skal vælge til den anden! Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal vælge til den anden! Det skal helst være en farve, som både går til drenge og piger, da vi jo ikke ved hvad næste barn bliver

helt sikkert limegrøn, det er så fint til lilla og kan både bruges til dreng og pige..

Anmeld

17. februar 2011

Marco2

dorthemus skriver:

Runas er mørklilla....

Det ville jeg også klart male min i, hvis jeg havde én der skulle males.

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

og vi har en sort til isaac, og jeg hader den... Nej hvor er den svær at holde pæn, det er simpelthen umuligt man kan se ALT på den, og så skal man igang med svamp og sæbe når den skal være helt ren.. Aldrig en sort trip trap igen..
Men tør ikk kaste mig ud at male den.

Anmeld

17. februar 2011

dorthemus

Marco2 skriver:

Det ville jeg også klart male min i, hvis jeg havde én der skulle males.

Jeg har købt min i den farve...så smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.