Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaMa skriver: Det lyder da flot. Synes at grøn går lige så godt til piger. Overvejede faktisk to grønne.
Det lyder da flot. Synes at grøn går lige så godt til piger. Overvejede faktisk to grønne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Det tror jeg sgu det bliver - tænker at vælge 33ff00 og 9900ff fra denne side http://www.torbengeist.dk/Farvekoder-2.htm
Det tror jeg sgu det bliver - tænker at vælge 33ff00 og 9900ff fra denne side http://www.torbengeist.dk/Farvekoder-2.htm
De er flotte!! Husk at uploade billeder, når du er færdig
KaMa skriver: De er flotte!! Husk at uploade billeder, når du er færdig
Lunae skriver: Jeg har lige set på 6600cc og den synes jeg faktisk også er ret flot! Ville man ikke kunne bruge 6600cc og 33ff00 sammen? Og både til drenge og piger?
Jeg har lige set på 6600cc og den synes jeg faktisk også er ret flot! Ville man ikke kunne bruge 6600cc og 33ff00 sammen? Og både til drenge og piger?
Jo sagtens! Det er to rigtig lækre farver! :-)
Lunae skriver: Hvis du skulle male din tripp trapp stol, hvilken farve ville du så vælge? Og ville det så være til pige, dreng eller unisex?(denne tråd er bare for sjov)
Hvis du skulle male din tripp trapp stol, hvilken farve ville du så vælge? Og ville det så være til pige, dreng eller unisex?(denne tråd er bare for sjov)
Vi har købt en lyserød til Lærke, som vi synes er rigtig fin - så det ville også være den farve jeg ville male den hvis det var
Marcus´er sort med er rigtig fin spraglet hynde på
dorthemus skriver: Jeg har købt min i den farve...så smart
Jeg har købt min i den farve...så smart
Smart. Vidste ikke man ku' få dem i den farve. Den må på listen over dåbsønsker Fanks
AG
En lys mørkeblå, ( altså ikke for mørk ) og det skal være til en dreng
Jeg ville vælge en lækker grøn til en drengog en lilla til en pige .
DENNE FARVE .... Jeg elsker nemlig Limegrøn...
både til dreng og til pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128