Nu har jeg ikke selv børn - Kun i maven :b
Så jeg bevæger mig nok ind på et farligt sted, men jeg har længe tænkt over netop dette...
I større børneflokke, ser man tit det førstefødte barn, som lidt mere fornuftigt og "rolig" Jeg har lagt mærke til, at nummer 2, næsten altid er lidt mere vild, pigerne bliver til "drengepiger" og der er bare lidt mere "bandit" i dem 
Jeg tror seriøst det er fordi man er lidt mere pylret som førstegangs mor, der er kun det ene barn at give opmærksomhed, og alt prøves for første gang, derfor tror jeg bare man er lidt mere opmærksom.
Ved nummer 2 barn, ved man jo tit hvad der kan ske, for man har jo prøvet det, ergo er man ikke så bekymret og pylret mere, så barnet bliver automatisk lidt mere frit :b
Jeg synes ikke der er noget forkert i det overhoved ! Jeg tror det er en helt naturlig ting, som med alle andre ting, bliver man mere erfaren, og så ændre man selvfølgelig også holdning til tingene.
Det er selvfølgelgi bare en teori, jeg selv har dannet, men synes det passer meget godt ind i mange sammenhæng 
Anmeld