Anne Grethe Bjarup Riis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Sabsy

Eva. skriver:

Jeg mener som Anne Gerthe, som jeg iøvrigt synes er en skøn kvinde..

Der må jeg give Eva ret!! Jeg synes hun er en vidunderlig og hendes mening må jeg erkende at jeg er enig med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

<3

Så ikke omtalte debatprogram men mener at den svenske løsning er perfekt. Der er det kriminelt at gå til prostitueret men ikke at være prostitueret. Dermed flyttes fokus fra at det er den prostituerede skyld og ansvar at nogen ønsker at gå til hende/ham.

Derudover har undersøgelser vist at der ingen stigning har været i voldtægter siden den svenske model blev indført.

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Bubbes skriver:

Der må jeg give Eva ret!! Jeg synes hun er en vidunderlig og hendes mening må jeg erkende at jeg er enig med..

Ja, jeg synes også hun er skøn....hun er sej, stærk og sin egen og tør stå ved den og det hun er og står for....love it...

Anmeld

16. februar 2011

Lusi

Kirle skriver:

Så ikke omtalte debatprogram men mener at den svenske løsning er perfekt. Der er det kriminelt at gå til prostitueret men ikke at være prostitueret. Dermed flyttes fokus fra at det er den prostituerede skyld og ansvar at nogen ønsker at gå til hende/ham.

Derudover har undersøgelser vist at der ingen stigning har været i voldtægter siden den svenske model blev indført.

Ja lige præcis, fin løsning.. Synes nemlig det er fint, hvis kvinder vil sælge sig selv, fred være med dét, men er jo ik noget man gider glo på.. For komme det helt til livs, er bare ik realistisk på nogen måde.. Ellers var der jo heller ik stoffer i verden mere vel

Anmeld

16. februar 2011

Lusi

Eva. skriver:

Ja, jeg synes også hun er skøn....hun er sej, stærk og sin egen og tør stå ved den og det hun er og står for....love it...

Det gør vi andre vel også jeg gør da ihvertfald.. Synes bare ik hun har respekt for andre mennesker, når hun kan sidde og råbe op på den måde og afbryde konstant.. Hun var dybt ubehøvlet! Men sådan er hun bare

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

Lykke86 skriver:

Så debatten på godmorgen Danmark om prostitution og hun gik da helt i selvsving.. Det er fint nok, folk har deres meninger, men helt ærlig, ka slet ik døje hende, for hun lader jo aldrig andre komme til med DERES meninger.. Hun sad seriøst og råbte og afbrød konstant hende den anden.. Anne Grethe vil jo så ha, at prostitution bliver helt forbudt og hende den anden (som var luder) ville bare ha at de får deres rettigheder.. Min mening er så at det ikke skal ulovliggøres, for er ret sikker på at der kommer langt flere voldtægter så.. Selvfølgelig kunne man så håbe på, at dem der ikke har lyst til at sælge sig selv, ikke bliver tvunget ud i det.. Hvad er jeres holdning til det?

Jeg er vild med Anne Grethe - endelig en kvinde, som kæmper for det hun tror på!! Hun har min respekt

Anmeld

16. februar 2011

SHERO

Kirle skriver:

Helt enig... Det er jo ikke noget der sker over en nat, men efter ca. 10 år, er hele holdningen til prostitution ændret i sverige. Jo færre der efterspørge jo mindre udbydes der, og det hjælper også på ulovlig menneskehandel (er i hvert fald hvad min logik siger mig)

Anmeld

16. februar 2011

<3

Lykke86 skriver:

Ja lige præcis, fin løsning.. Synes nemlig det er fint, hvis kvinder vil sælge sig selv, fred være med dét, men er jo ik noget man gider glo på.. For komme det helt til livs, er bare ik realistisk på nogen måde.. Ellers var der jo heller ik stoffer i verden mere vel

For ikke at forglemme hvor nedværdigene det er at skulle stå på et gadehjørne og sælge sig selv... Der skal sikkerhed og ordnede forhold til de prostituerede.  Det vil i således også mindske de overfald og misbrug der desværre sker.

Synes det er sådan et trist emne

Anmeld

16. februar 2011

<3

Tullen85 skriver:

Helt enig... Det er jo ikke noget der sker over en nat, men efter ca. 10 år, er hele holdningen til prostitution ændret i sverige. Jo færre der efterspørge jo mindre udbydes der, og det hjælper også på ulovlig menneskehandel (er i hvert fald hvad min logik siger mig)

Nemlig

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Lykke86 skriver:

Det gør vi andre vel også jeg gør da ihvertfald.. Synes bare ik hun har respekt for andre mennesker, når hun kan sidde og råbe op på den måde og afbryde konstant.. Hun var dybt ubehøvlet! Men sådan er hun bare

Jeg så det ikke...men jeg har set meget med hende og nej, jeg synes faktisk det er de færreste af de kvinder jeg oplever og kender der er så meget i dem selv som hun er...dyb respekt og så er hun nok ligeglad med hvad andre tænker, derfor hun siger og gør som hun vil....jeg beundrer hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.