Anne Grethe Bjarup Riis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.341 visninger
43 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Lusi

Så debatten på godmorgen Danmark om prostitution og hun gik da helt i selvsving.. Det er fint nok, folk har deres meninger, men helt ærlig, ka slet ik døje hende, for hun lader jo aldrig andre komme til med DERES meninger.. Hun sad seriøst og råbte og afbrød konstant hende den anden.. Anne Grethe vil jo så ha, at prostitution bliver helt forbudt og hende den anden (som var luder) ville bare ha at de får deres rettigheder.. Min mening er så at det ikke skal ulovliggøres, for er ret sikker på at der kommer langt flere voldtægter så.. Selvfølgelig kunne man så håbe på, at dem der ikke har lyst til at sælge sig selv, ikke bliver tvunget ud i det.. Hvad er jeres holdning til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Aves.

Lykke86 skriver:

Så debatten på godmorgen Danmark om prostitution og hun gik da helt i selvsving.. Det er fint nok, folk har deres meninger, men helt ærlig, ka slet ik døje hende, for hun lader jo aldrig andre komme til med DERES meninger.. Hun sad seriøst og råbte og afbrød konstant hende den anden.. Anne Grethe vil jo så ha, at prostitution bliver helt forbudt og hende den anden (som var luder) ville bare ha at de får deres rettigheder.. Min mening er så at det ikke skal ulovliggøres, for er ret sikker på at der kommer langt flere voldtægter så.. Selvfølgelig kunne man så håbe på, at dem der ikke har lyst til at sælge sig selv, ikke bliver tvunget ud i det.. Hvad er jeres holdning til det?

Jeg mener som Anne Gerthe, som jeg iøvrigt synes er en skøn kvinde..

Anmeld

16. februar 2011

Lykke86 skriver:

Ja, jeg så det også godt!

Jeg tænkte bare, Anne-Grethe sad og sagde at det var pinligt, det de lagde op til på netten, men jeg ved sq ik hvad der var mest pinligt, Anne-Grethe eller den hjemmeside der!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

16. februar 2011

B&J

Lykke86 skriver:

jeg giver dig helt ret også siger jeg også lige mig selv imod for ja de skal ikke blive ulovlige men hold op det piner mig også af se dem der har været ude i det der ikke kan klare det bagefter...

og det burde blive ulovligt af stå på gaden og det burde være ulovligt af have en chef man burde være sin egen chef og selv vælge det er det her jeg gerne vil også ha papir på det lige som et helt alm job

Anmeld

16. februar 2011

Lusi

Tilmeldt skriver:

Ja, jeg så det også godt!

Jeg tænkte bare, Anne-Grethe sad og sagde at det var pinligt, det de lagde op til på netten, men jeg ved sq ik hvad der var mest pinligt, Anne-Grethe eller den hjemmeside der!?!?

Stine og Lisa.

Må være ærlig og sige jeg ik så det helt fra start af.. Synes bare hun var vildt pinlig.. Endnu engang!

Anmeld

16. februar 2011

SHERO

Fik ikke set hele debatten, men deler mening med anne grethe og har altid gjort det ang. dette emne...

Tror ikke på at prostitueret mindsker voldtægter, jo de bliver oftere voldtægtsofre end "alm." piger, men det er jo ikke bedre. Mænd der voldtager gør det for tvangens og voldens skyld, ikke fordi de ikke har fået noget på den dumme...

Anmeld

16. februar 2011

Lusi

B&J skriver:

jeg giver dig helt ret også siger jeg også lige mig selv imod for ja de skal ikke blive ulovlige men hold op det piner mig også af se dem der har været ude i det der ikke kan klare det bagefter...

og det burde blive ulovligt af stå på gaden og det burde være ulovligt af have en chef man burde være sin egen chef og selv vælge det er det her jeg gerne vil også ha papir på det lige som et helt alm job

Ja selvfølgelig skal de da ik stå på et gadehjørne. Det er der da ingen der fortjener, men nu har jeg altså set ret mange programmer efterhånden, med kvinder der selv har valgt det og er glade for det.. De har så også været selvstændige.. Jeg synes da heller ik der skal være de latterlige bagmænd.. Men hvis man ku stoppe dém og gøre det så kun dem der er glade for det, gør det, jamen så ville kvinderne jo ik ødelægge sig selv.. De ser det jo som et job, som en buschauffør ser sit job.. Iøvrigt er der også RIGTIG mange byschaufføre der går ned, men dem ka vi jo ik afskaffe..

Anmeld

16. februar 2011

Lusi

Tullen85 skriver:

Fik ikke set hele debatten, men deler mening med anne grethe og har altid gjort det ang. dette emne...

Tror ikke på at prostitueret mindsker voldtægter, jo de bliver oftere voldtægtsofre end "alm." piger, men det er jo ikke bedre. Mænd der voldtager gør det for tvangens og voldens skyld, ikke fordi de ikke har fået noget på den dumme...

Jeg kender så ik lige nogle voldtægtsforbrydere, så kan ik lige sige hvordan de tænker.. Men siger jo heller ik jeg ønsker at de Ska stå på hvert gadehjørne, men netop at det burde være lovligt, så de kvinder der ser det som et ganske alm. Job, kan leve af det..

Anmeld

16. februar 2011

Ox.

Synes Anne-Grethe er en herlig kvinde, og FEDT hun står så meget ved de ting hun mener, og ikke er bange for at ytre dem, i stedet for størstedelen af os mennesker, der sidder hjemme i stuerne og brokker os over samfundet, uden at løfte en finger og gøre noget ved de ting vi synes er for meget ...

Og deler tildels holdning med hende, lige præcis på det emne har jeg aldrig fundet mig en holdning, men en ting er sikkert, jeg er sku godt nok ved at knække mig når jeg ser mænd komme rendende ud fra luderhusene i vores by.

Anmeld

16. februar 2011

B&J

Lykke86 skriver:

Ja selvfølgelig skal de da ik stå på et gadehjørne. Det er der da ingen der fortjener, men nu har jeg altså set ret mange programmer efterhånden, med kvinder der selv har valgt det og er glade for det.. De har så også været selvstændige.. Jeg synes da heller ik der skal være de latterlige bagmænd.. Men hvis man ku stoppe dém og gøre det så kun dem der er glade for det, gør det, jamen så ville kvinderne jo ik ødelægge sig selv.. De ser det jo som et job, som en buschauffør ser sit job.. Iøvrigt er der også RIGTIG mange byschaufføre der går ned, men dem ka vi jo ik afskaffe..

Nej det er rigtigt men dem der vælger af blive luder for af sige det lige ud de skal overhovede ikke have en chef eller sådan noget... for det er tit dem der kræver penge om det er en der bestemmer over dem på gaden eller i en virksomhed er lige meget de skal være sig selv og sige til sig selv 110% det er det her de vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.