Op i r*ven med Post DK!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Christine

Undskyld på forhånd at jeg lige genopliver tråden her og at jeg "låner" den lidt. Men jeg har brug for HJÆÆÆLP eller idéer til hvordan jeg får noget jeg har BETALT for. I fredags var jeg hjemme HELE DAGEN og ventede på en pakke som ikke kom. I dag har jeg så fået en pakkeseddel om at de forsøgte at aflevere i fredags (lodret løgn og hvorfor først seddel nu??). Til gengæld er det så en døgnpost-seddel og jeg er for fanden da ikke tilmeldt døgnpost!!!! Har i nogen idé om hvorvidt den alligevel kan være røget i en døgnpost-automat? Og evt. hvorfor? Eller er pakken væk? Og hvad h*lvede sker for for at de laver tusind fejl med én lillebitte pakke. Som iøvrigt kostede mig 50 kr. i porto selv om den vejer 150 gram og ikke fylder ret meget. Argh hvor er det frustrerende!! Ved slet ikke hvor jeg skal lede efter den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Snefnug1984

Jeg har også oplevet det SÅ tit og er fanme edder rasende over det..

Èn af gangene stod jeg og ventede på bilen og så den kom.. juhuu tænkte jeg, men der blev ikke ringet på.. Jeg undrede mig og gik 2 min efter ud i postkassen og dér lå en seddel om at de havde været der. Jeg blev SÅ GAL Hun kørte så ned til de andre bygninger og jeg gik ned til hende og spurgte hvad meningen var?? Hun påstod dog at hun HAVDE ringet på, hvorefter jeg gentagne gange måtte forklare hende at det havde hun IKKE, for vi var begge hjemme! Jeg var så rasende, men fik da min pakke med hjem.. men fu** altså..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.