Secrets skriver:
Jeg synes ikke, at argumentet at bare fordi det er dårligere andre steder, så skal vi være taknemmelige. Sådan hænger det ikke sammen i min verden. Da jeg arbejdede fuldtid skulle vi stadig nå at fylde varer op, betjene kunderne og rydde op, selvom vi nogle gange var ekstremt underbemandede. Det er pisse hårdt, og kan føles umuligt, men det er et servicefag, så det skal gøres. Har prøvet en dag hvor vi var 3 på arbejde. Vi var normalt mindst 10, og det var børnepengedag. På trods af vi næsten blev nødt til at stå i kasse konstant alle 3 hele dagen uden pause overhovedet, lykkedes det os stadig at opretholde biksen. Det var fandme ikke sjovt, men det skal gøres når man kører en forretning.
Jeg synes post danmark yder en meget ringe service, og jeg har ikke tal på hvor mange dårlige oplevelser jeg har haft med dem. For nyligt oplevede jeg også, at der var blevet mast 2 ting jeg havde købt her på baby.dk ind i postkassen, selvom sprækken i princippet var for lille. Den ene var en bog, hvor indpakningen og omslaget var totalt maltrakteret, fordi det var blevet mast ind med fuld kraft. Det andet var noget tøj i pose, som heldigvis overlevede, men posen var bestemt ikke i god stand efter den behandling.
Og så er jeg - hvor koldt det end lyder - i princippet ligeglad med, at de er underbemandede. Jeg har forståelse for at det er hårdt, og at mange af dem gør et godt arbejde, men for mig er det ikke godt nok. Jeg har meget få positive oplevelser med det danske postsystem, og bruger eksempelvis GLS når jeg har muligheden. Der var sku heller ingen der sagde til os, når vi havde en underbemandet dag i butikken, at det var helt fjong at der ikke var nok til at betjene kassen og der manglede varer. Self. ikke, for det er vores job at yde en service overfor kunderne.
Ja, jeg har så haft den oplevelse 2 gange i denne uge!
Igår mandag, skulle der komme en pakke fra specialkøbmanden, jeg var hjemme hele dagen da jeg arbejder om aftenen! Da jeg kørte på job kl 15, tjekkede jeg postkassen som jeg plejer og hovsa der lå sedlen fra posthuset 
Ville hente pakken idag efter jeg var færdig på fertilitetsklinikken, men glemte sedlen derhjemme. Så jeg tog direkte hjem, kiggede i postkassen den var tom. Da jeg så kørte på job kl 15, lå der sørme en seddel til fra dem, det var så min Iphone
Så er FANDEME glad for jeg ikke kørte den lange vej til posthuset i blæsevejr, når jeg nu skal derned imorgen!
Og jeg er som dig pisse ligeglad med om de er underbemandende, for jeg betaler nemlig heller ikke porto for at jeg skal okse derned og hente dem, når jeg har betalt for at få det hjem!
Nu arbejder jeg i hjemmeplejen, og det sker da at vi er underbemandede og at der ikke kan nåes og bestilles vikarer, fordi sygemeldingen er kommet en lille time inden vi skal møde, men vi ringer da heller ikke til Fru Olsen og siger "Det må de undskylde, vi er underbemandende så du må selv tage din, selv lifte dig op i seng osv"
Jeg tager en alvorlig snak med dem imorgen gør jeg! Og den liver ikke god, for jeg er sur