Op i r*ven med Post DK!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Ranarupta

Secrets skriver:

Hehe jeg er medlem af buzzador.com - En side hvor man kan tilmelde sig og så af og til blive inviteret til kampagner, hvor man kan teste produkter. Meningen er så, at man modtager en del, fordi man også skal give produkterne ud til andre og høre deres meninger og så melde tilbage til buzzador. Det er meget sjældent man inviteres til kampagner, men meget sjældent er bedre end ingenting. Jeg har tidligere testet Werters sukkerfri bolcher og denivit tandpasta + dove sæbe Hvis du tilmelder dig derinde må du meget gerne skrive brugernavnet Torn i referencefeltet Så får jeg point nemlig..

Uh, vi har fået kassen idag - totalt lækkert!!

Men helt ærligt! Hvad sker der for PostDK?! Vi har så mange gange oplevet, at vi ikke får post... (NemID, NemID-kode, sygesikringsbevis osv... Virkelig latterligt!)
Det er så ærgerligt, at der nærmest er monopol på postomdelingen i DK. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

krofo

Hej

Er forhenværende postbud ogkan sige at det hjælpér absolut ik at ringe til kundeservice. De er en flok latterlige ligeglade personer. Se om du kan få fat i det lokale posthus og be om at snakke med postmesteren. Det plejer altså at hjælpe noget bedre. Og Ja de har samme rettigheder som det alm. postbud de skal helt til døren og ringe på. Det med at de ikke har pakken med passer altså ikke det nægter jeg simpelthen at tro på. Breve om mandagen er der også en naturlig forklaring på for der er altså ik ret mange firmaer der lige sender breve ud om lørdagen.

Ellers skal du til tilmelde dig døgnposten så kan du også spare penge på portoen nogen steder.

Men når alt kommer til alt så er post-dk bare ikke hvad det har været og de skal sku stramme sig an hvis de skal overleve.

Anmeld

16. februar 2011

Rikke, Liam & Linus

Secrets skriver:

Hvad gør man lige her? Min kæreste har henvendt sig til kundeservice om dette før, men det ville de ikke lige gøre noget ved.. Det er så kritisabelt!

Vi oplever efterhånden TIT, at vi får de der anmeldelsessedler, selvom vi 100% HAR været hjemme, når pakkeposten kommer. Sagen er den, at pakkeposten ikke har koden til vores dørtelefon (det har kun den alm. post), så de der sedler de skriver sender de så med posten, så man får dem dagen efter. Men nu har vi igen og igen og igen oplevet, at de IKKE har forsøgt at aflevere pakken, selvom vi har været hjemme. De skal jo bare ringe på dørtelefonen for at få fat i os.

I dag SÅ jeg det endda med egne øjne! Afventer en pakke med 20 gratis ritterpost (mums mums), og den skulle 100% sikkert komme i dag, kunne jeg se på track & trace. Jeg ser så tilfældigvis ud af vinduet, da pakkepostbilen kommer. Og hvad ser jeg så? Han bliver SIDDENDE inde i bilen, tager den der anmeldelsesseddel frem, skriver den og kommer den i kuverten og kører igen!!! Han stod ikke en gang ud af bilen for at forsøge at aflevere pakken! Han blev bare siddende og skrev sedlen med det samme.

Jeg er så edderspændt rasende, for helt ærligt. Hvad er pointen i at have pakkepost og betale porto for ting, når posten ikke engang gider rejse sig fra sin flade og i det mindste forsøge at aflevere pakken i stedet for bare at skrive sedlen med det samme? Jeg er dybt forarget over nu at have set det med egne øjne, selvom jeg godt var klar over, at det var det der foregik.

Hvad gør man, når kundeservice er ligeglade? Synes det er så til grin og under AL kritik!

Dokumentation. Stå klar med videokameraet næste gang.

Anmeld

16. februar 2011

B&J

Åhh kender til det du skriver det sker også bare her hver eneste gang jeg er hjemme og de kan bare ringe på så åbner jeg men nej nej de ligger en skide stykke papir i postkassen åhhhhhh

Anmeld

16. februar 2011

Muffinmus

Har jeg også oplevet flre gange til trods for at vi bor i hus og at de bare skal ringe på klokken. En gang ville jeg gå ud og tage i mod pakken jeg vidste kom, men bilen var sgu kørt inden jeg åbnede døren.

Latterligt de får penge for et job de ikke udfører.

Anmeld

16. februar 2011

eElak

Cris skriver:

Jeg har arbejdet med nogle undersøgelser med Post DK og andre Post rundt i Europa og de har det svært med at holde, hvad de lover (pakker udleveret hele tiden og breverne der kan nå frem allerede næste dag...) Jeg tror, at de ikke har pakken i bilen, de har kun en del, af hvad de egenlig skal udlevere. De skriver seddel, for de ikke har noget til dig i bilen, men den ligger stadig i sorterings afdeling. Desværre tror jeg, at de lider ligesom mange andre af kæmpe mangel på personale (har du aldrig lagt mærke til, at der tit ikke er så mange brev om Mandagen? De har ikke personale nok til at tage det fra Lørdag og Mandag. Så dukker breverne op om tirsdagen)

æææhm.. 

Ellers sender folk bare ikke så mange breve om lørdagen, og derfor er der næsten aldrig breve om mandagen at omdele... 

Derfor bruges mandagen typisk til at få omdelt en stor del af de reklamer som skal være ude mandag/tirsdag

Anmeld

16. februar 2011

eElak

Secrets - jeg vender lige din problematik med min veninde senere. Hun er leder i post.dk - pakke afdelingen, så hun må om alle vide reglerne... 

Anmeld

16. februar 2011

LC

Tilmeld dig modtager flex.... Så skal de afleverer pakken... Og der bliver gjordt noget ved de hvis de ikke gør

Anmeld

16. februar 2011

Frøken J.

KaLee skriver:

Secrets - jeg vender lige din problematik med min veninde senere. Hun er leder i post.dk - pakke afdelingen, så hun må om alle vide reglerne... 

Glæder mig til at høre en update!

Har INTET modtaget i dag. Ikke en gang sedlen! Og jeg kan se på track & trace at pakken skulle være kommet igår, så under alle omstændigheder burde jeg MINDST have fået en seddel i dag! Frygter lidt der er sket samme fejl som før:

Min stedmor havde sendt en masse smykker til mig med posten, fordi vi bor langt fra hinanden. Hun blev ved med at spørge, om jeg ikke havde modtaget pakket, men modtog aldrig noget. Vi troede den var gået tabt, men længe efter blev den sendt retur, fordi den ikke var blevet afhentet på posthuset, men jeg havde aldrig fået en afhentningsseddel! Jeg frygter det samme er sket denne gang!

Anmeld

16. februar 2011

eElak

Secrets skriver:

Glæder mig til at høre en update!

Har INTET modtaget i dag. Ikke en gang sedlen! Og jeg kan se på track & trace at pakken skulle være kommet igår, så under alle omstændigheder burde jeg MINDST have fået en seddel i dag! Frygter lidt der er sket samme fejl som før:

Min stedmor havde sendt en masse smykker til mig med posten, fordi vi bor langt fra hinanden. Hun blev ved med at spørge, om jeg ikke havde modtaget pakket, men modtog aldrig noget. Vi troede den var gået tabt, men længe efter blev den sendt retur, fordi den ikke var blevet afhentet på posthuset, men jeg havde aldrig fået en afhentningsseddel! Jeg frygter det samme er sket denne gang!

Det som du kan gøre er at tage på posthuset, og så spørge efter en pakke til dig - men at du aldrig har modtaget sedlen.. 

Det har jeg selv måttet gøre nogle gange, og de er vidst vant til at jeg ikke har seddel med når jeg henter noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.