Secrets skriver:
Hvad gør man lige her? Min kæreste har henvendt sig til kundeservice om dette før, men det ville de ikke lige gøre noget ved.. Det er så kritisabelt!
Vi oplever efterhånden TIT, at vi får de der anmeldelsessedler, selvom vi 100% HAR været hjemme, når pakkeposten kommer. Sagen er den, at pakkeposten ikke har koden til vores dørtelefon (det har kun den alm. post), så de der sedler de skriver sender de så med posten, så man får dem dagen efter. Men nu har vi igen og igen og igen oplevet, at de IKKE har forsøgt at aflevere pakken, selvom vi har været hjemme. De skal jo bare ringe på dørtelefonen for at få fat i os.
I dag SÅ jeg det endda med egne øjne! Afventer en pakke med 20 gratis ritterpost (mums mums), og den skulle 100% sikkert komme i dag, kunne jeg se på track & trace. Jeg ser så tilfældigvis ud af vinduet, da pakkepostbilen kommer. Og hvad ser jeg så? Han bliver SIDDENDE inde i bilen, tager den der anmeldelsesseddel frem, skriver den og kommer den i kuverten og kører igen!!! Han stod ikke en gang ud af bilen for at forsøge at aflevere pakken! Han blev bare siddende og skrev sedlen med det samme.
Jeg er så edderspændt rasende, for helt ærligt. Hvad er pointen i at have pakkepost og betale porto for ting, når posten ikke engang gider rejse sig fra sin flade og i det mindste forsøge at aflevere pakken i stedet for bare at skrive sedlen med det samme? Jeg er dybt forarget over nu at have set det med egne øjne, selvom jeg godt var klar over, at det var det der foregik.
Hvad gør man, når kundeservice er ligeglade? Synes det er så til grin og under AL kritik!
Dokumentation. Stå klar med videokameraet næste gang.