Op i r*ven med Post DK!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.566 visninger
31 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Frøken J.

Hvad gør man lige her? Min kæreste har henvendt sig til kundeservice om dette før, men det ville de ikke lige gøre noget ved.. Det er så kritisabelt!

Vi oplever efterhånden TIT, at vi får de der anmeldelsessedler, selvom vi 100% HAR været hjemme, når pakkeposten kommer. Sagen er den, at pakkeposten ikke har koden til vores dørtelefon (det har kun den alm. post), så de der sedler de skriver sender de så med posten, så man får dem dagen efter. Men nu har vi igen og igen og igen oplevet, at de IKKE har forsøgt at aflevere pakken, selvom vi har været hjemme. De skal jo bare ringe på dørtelefonen for at få fat i os.

I dag SÅ jeg det endda med egne øjne! Afventer en pakke med 20 gratis ritterpost (mums mums), og den skulle 100% sikkert komme i dag, kunne jeg se på track & trace. Jeg ser så tilfældigvis ud af vinduet, da pakkepostbilen kommer. Og hvad ser jeg så? Han bliver SIDDENDE inde i bilen, tager den der anmeldelsesseddel frem, skriver den og kommer den i kuverten og kører igen!!! Han stod ikke en gang ud af bilen for at forsøge at aflevere pakken! Han blev bare siddende og skrev sedlen med det samme.

Jeg er så edderspændt rasende, for helt ærligt. Hvad er pointen i at have pakkepost og betale porto for ting, når posten ikke engang gider rejse sig fra sin flade og i det mindste forsøge at aflevere pakken i stedet for bare at skrive sedlen med det samme? Jeg er dybt forarget over nu at have set det med egne øjne, selvom jeg godt var klar over, at det var det der foregik.

Hvad gør man, når kundeservice er ligeglade? Synes det er så til grin og under AL kritik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

morethanperfect

Secrets skriver:

Hvad gør man lige her? Min kæreste har henvendt sig til kundeservice om dette før, men det ville de ikke lige gøre noget ved.. Det er så kritisabelt!

Vi oplever efterhånden TIT, at vi får de der anmeldelsessedler, selvom vi 100% HAR været hjemme, når pakkeposten kommer. Sagen er den, at pakkeposten ikke har koden til vores dørtelefon (det har kun den alm. post), så de der sedler de skriver sender de så med posten, så man får dem dagen efter. Men nu har vi igen og igen og igen oplevet, at de IKKE har forsøgt at aflevere pakken, selvom vi har været hjemme. De skal jo bare ringe på dørtelefonen for at få fat i os.

I dag SÅ jeg det endda med egne øjne! Afventer en pakke med 20 gratis ritterpost (mums mums), og den skulle 100% sikkert komme i dag, kunne jeg se på track & trace. Jeg ser så tilfældigvis ud af vinduet, da pakkepostbilen kommer. Og hvad ser jeg så? Han bliver SIDDENDE inde i bilen, tager den der anmeldelsesseddel frem, skriver den og kommer den i kuverten og kører igen!!! Han stod ikke en gang ud af bilen for at forsøge at aflevere pakken! Han blev bare siddende og skrev sedlen med det samme.

Jeg er så edderspændt rasende, for helt ærligt. Hvad er pointen i at have pakkepost og betale porto for ting, når posten ikke engang gider rejse sig fra sin flade og i det mindste forsøge at aflevere pakken i stedet for bare at skrive sedlen med det samme? Jeg er dybt forarget over nu at have set det med egne øjne, selvom jeg godt var klar over, at det var det der foregik.

Hvad gør man, når kundeservice er ligeglade? Synes det er så til grin og under AL kritik!

Det der har jeg oplevet masser af gange !!  

Og det er såå latterligt . Så kan man pænt stå når de åbner og modtage den lorte seddel , og så kan man fandme først hente pakken næste dag ! 

Anmeld

15. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er ALT for dårligt!! Har selv oplevet det, og synes slet ikke det er ok. Synes du skal ringe igen og igen. Ellers må de stille dig om til en over dem. 

Det kan jo ik være rigtig det der...

Anmeld

15. februar 2011

mamax3

Secrets skriver:

1 spørgsmål hvor har du fået de rittersports fra???

Oplever selv det samme, desværre når det er pakkeposten har de ikke samme pligt som postbudet... det har jeg fået at vide af flere forskellige ved post dk. 

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Her ringer de heldigvis altid på, når der er pakkepost

Men der er så sjældent nogen der vil sende dejlige pakker til mig  

Jeg synes i hvert fald du skal klage....det er bare ikke i orden.

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

morethanperfect skriver:

Det der har jeg oplevet masser af gange !!  

Og det er såå latterligt . Så kan man pænt stå når de åbner og modtage den lorte seddel , og så kan man fandme først hente pakken næste dag ! 

Jamen det er det! Og jeg tænker bare.. Så udfører man altså ikke sit job, når man ikke en gang forsøger!!

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er ALT for dårligt!! Har selv oplevet det, og synes slet ikke det er ok. Synes du skal ringe igen og igen. Ellers må de stille dig om til en over dem. 

Det kan jo ik være rigtig det der...

Jeg tror også jeg skælder dem huden fuld i morgen.. Det er jo under al kritik!

Anmeld

15. februar 2011

morethanperfect

Secrets skriver:

Jamen det er det! Og jeg tænker bare.. Så udfører man altså ikke sit job, når man ikke en gang forsøger!!

Nej det er for latterligt .. Er virkelig blevet sur og skuffet nogle gange nu ! De har også været over en uge om at sende op til flere pakker .. 

Anmeld

15. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Secrets skriver:

Jeg tror også jeg skælder dem huden fuld i morgen.. Det er jo under al kritik!

Jeg har brokket mig før - med succes, så det handler om at være fattet og stædig. Skriv lige en update 

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

1 spørgsmål hvor har du fået de rittersports fra???

Oplever selv det samme, desværre når det er pakkeposten har de ikke samme pligt som postbudet... det har jeg fået at vide af flere forskellige ved post dk. 

Hehe jeg er medlem af buzzador.com - En side hvor man kan tilmelde sig og så af og til blive inviteret til kampagner, hvor man kan teste produkter. Meningen er så, at man modtager en del, fordi man også skal give produkterne ud til andre og høre deres meninger og så melde tilbage til buzzador. Det er meget sjældent man inviteres til kampagner, men meget sjældent er bedre end ingenting. Jeg har tidligere testet Werters sukkerfri bolcher og denivit tandpasta + dove sæbe Hvis du tilmelder dig derinde må du meget gerne skrive brugernavnet Torn i referencefeltet Så får jeg point nemlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.