Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
eeeej nu græder jeg jo hvor er de skønne de små og den mand.Årrrg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Årh, du er ikke gået glip af noget Jeg opdagede slet ikke hvor meget Svenskefanden tudede, jeg havde travlt med at nyde de 5 sting i fileten
Årh, du er ikke gået glip af noget
Jeg opdagede slet ikke hvor meget Svenskefanden tudede, jeg havde travlt med at nyde de 5 sting i fileten
Hmm, good point!
har set den så når king crabs er færdigt på DC, så står den på snigpræmiere jaaah!!
Kan jo kun sige at du, Malene jo bare er en helt vild sød og omsorgsfuld mor!
Og hooold nu op hvor er Henry bare sød altså Ihh hvor han bare træder på tårerkanalerne hva? og bare så dejligt at børnene er okay
Rosa skriver: Og SÅÅÅÅ vrælede jeg!!! Kæææft, jeg hulker løs Åhh hvor er han sød, den mand, og de er da så lækre, de små!!!
Og SÅÅÅÅ vrælede jeg!!! Kæææft, jeg hulker løs Åhh hvor er han sød, den mand, og de er da så lækre, de små!!!
Samme her!
Malene84 skriver: Go'aften tøser... Ser I tvillinger? Lidt reklame for programmet må man vel lave ikke?!
Go'aften tøser...
Ser I tvillinger? Lidt reklame for programmet må man vel lave ikke?!
Selvfølgelig Skal da lige tjekke hvordan det går med de herlige tvillinger
Selvfølgelig ser vi tvillinger
Jaaa, jeg ser det -Dog uden at tude
anjaditte skriver: ja det plejer jeg, men nu har manden hugget tv´et øv..øv
ja det plejer jeg, men nu har manden hugget tv´et øv..øv
Åh Malene - I er så skønne og lige til
KaMa skriver: Jamen, så tuder jeg. Mænd der græder over at få børn, kan jeg altså ikke takle anerledes..
Jamen, så tuder jeg. Mænd der græder over at få børn, kan jeg altså ikke takle anerledes..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128