En ting jeg ikke forstår, det er at folk ikke tager diskussionen med sælger uanset hvordan det hele er skruet sammen og pris?
Jeg har selv lige købt for 400 kr i en butik (og nej det var ikke privat), men denne her butik blev ved med at sige, at en ordre ikke kunne sendes uden at jeg fik en ordrebekræftigelse sendt per mail, hvilket jeg altså aldrig fik!! og hun blev ved med at benægte, at de kunne have lavet en fejl, for det kunne ikke lade sig gøre med deres system!
Whatever, jeg kunne jo kun bekræfte at jeg på ingen måder havde fået den mail hun refererede til - og jeg blev simpelthen ved - selvom det jo som oftest er påstand mod påstand!
Til sidst gav hun sig - og gav mig så et tilgodebevis - og ja det er virksomhed, men derfor synes jeg ikke uanset pris, at man som køber bare skal finde sig i hvad som helst.
Jeg ville blive ved med at tage kontakt til sælger og evt. meddele den her person, at jeg ville melde ud til alle og enhver ved navnsnævendelse at de på ingen måder skal handle med den person igen og kræve mine penge retur (om man så får dem er en anden sag) Men nogle gange tror jeg at folk giver ldit for let op. Jeg har i sin tid selv gjort det, men kunne på ingen måde finde på det den dag i dag (altså bare give op - det er mine penge det drejer sig om).
Anmeld