Hvor længe sammen før frieri??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hvor længe havde i været sammen, da jeres kæreste friede til jer??? Og hvornår blev i gift???

Jeg er efter hånden ved og være træt af at vente på at min kæreste skal fri til mig..

Jamen er det ikke bare at du siger til ham i en alvorlig samtale at du er mere end klar til at gifte dig, og meget kraftig hentyde til at han godt snart må falde på knæ...

Det kan jo være der er en årsag til at han endnu ikke har gjort det, hvis nu han ikke mener der er penge til det bryllup han gerne vil give dig???

Vi var sammen i 3½år, og så tog vi snakken om bryllup fordi vores 4års dag landede på en lørdag. Om sommeren, en måned før friede martin så rigtig romantisk til mig ved vandfaldet i en japanske have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Frøken Sørensen

Vi havde været sammen i halvandet år da han friede! Har været sammen i 6 år!

Anmeld

15. februar 2011

Marco2

Vi har været sammen i 10 år nu, og han har ikke taget dig sammen endnu …

Anmeld

15. februar 2011

Line Højdal

Min mand friede til mig på dagen hvor vi havde været kærester i ½ år... Vi vidste begge at det skulle være os to - så jeg sagde selvfølgelig JA og vi blev gift ca 1 år efter

Vi har nu været sammen i lidt over 2 år og skal til april have vores første lille ønskebarn  Så her "spilder" vi ikke tiden...

Et bryllup i sig selv er jo ikke vigtigt... man elsker jo ikke hinaden mere af at blive gift. For os var det vigtigt at holde et bryllup fordi vi gerne ville prøve at samle vores familie. Vi er begge skilsmissebørn, så bare det at have hele min familie samlet til samme fest - det var stort! Derudover ville vi gerne sikre vores kommende børn på en god måde og så var det jo bare et kæmpe plus at vi kunne fejre vores kærlighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.